اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

اگر یک فرد درونگرا هستید دیدن این فیلم ها را از دست ندهید

افراد درونگرا نیاز دارند تا موقعیت هایی را تجربه کنند که هم سو با احساسات و درونگرایی آن ها باشد. این فیلم ها به افراد درونگرا کمک می کند احساس تنهایی نکنند.

افراد درونگرا نیاز دارند تا موقعیت هایی را تجربه کنند که هم سو با احساسات و درونگرایی آن ها باشد. این فیلم ها به افراد درونگرا کمک می کند احساس تنهایی نکنند.

۱. The Edge Of Seventeen
نادین فراکلین ۱۷ ساله با شتاب وارد کلاس معلم تاریخش می شود و به او می گوید که که قصد خودکشی دارد سپس به صحبت درباره وقایعی می پردازد که تا اکنون برایش اتفاق افتاده است...

۲. Drive

جوانی که در فیلم او را راننده صدا می زنند زندگی خود را از طریق بدلکاری با اتومبیل در سینما، کار در گاراژ مکانیکی و همچنین رانندگی در شب برای خلافکاران می گذراند. او اصولی برای خود دارد از جمله اینکه برای هرکس بیش از یک بار کار نکند.

۳. Amelie

امیلی یک دختر فرانسوی است که همراه با پدرش در زندگی می کند. تجربه های تلخ دوران کودکی اش باعث شده است تا او کمی متفاوت بنظر برسد. او در زندگی نمی تواند عادی رفتار کند تا اینکه بسته ای را درون دیوار خانه اش پیدا می کند.

۴. Short Term

داستان در یک مرکز خصوصی به نام بخش کوتاه مدت شماره ۱۲ اتفاق می افتد. این مرکز وظیفه مراقبت و نگهداری از سلامت نوجوانان و بچه هایی را بر عهده دارد که معمولا بد سرپرست هستند و مشکلات روحی شدیدی دارند.

۵. Her
داستان فیلم در آینده ای نزدیک و درباره نویسنده تنهایی به نام تئودور است که برای رهایی از تنهایی تصمیم می گیرد تا سیستم عامل سخنگوی جدیدی که برای پاسخگویی به نیاز های انسان طراحی شده است را خریداری کند اما او به سیستم عامل علاقه مند می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد