اونس طلا2307.54
مظنه14,806,000
18 گرم3,417,900
ارزش سکه33,357,918
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

زبان عشق متولدین هر ماه چیست؟ + نیمه اول سال

زبان عشق در واقع نوع برخورد و ابراز علاقه ای است که متولدین هر ماه نیاز دارند تا با آن ها اینگونه برخورد شود، از خریدن یک هدیه گران قیمت تا گفتن کلمات محبت آمیز.

زبان عشق در واقع نوع برخورد و ابراز علاقه ای است که متولدین هر ماه نیاز دارند تا با آن ها اینگونه برخورد شود، از خریدن یک هدیه گران قیمت تا گفتن کلمات محبت آمیز.

زبان عشق متولدین نیمه دوم سال را نیز در مطلب دیگر منتشر خواهیم کرد. در ادامه زبان عشق متولدین نیمه اول سال را بخوانید.

فروردین: توجه کردن

فروردینی ها شخصیتی آتشین دارند. آنها افرادی مستقل، جذاب، مسئولیت پذیر و مهمتر از همه عاشق پیشه هستند. عشق برای آنها کار، هنر، زندگی و مهمتر از همه شریک زندگی شان است، پس در انتخاب عشق زندگی شان وسواس زیادی به خرج می دهند. اگر شما انتخاب یک فروردینی بوده اید، بدانید که کارتان ساده است، زیرا او چنان صداقتی در عشق اش دارد که خود رگ خوابش را نزد شما فاش می کند. مثلا به شما می گوید که چه زمانی دست های او را بگیرید یا چه زمانی حرف های عاشقانه بزنید. همین که به خواسته های او توجه کنید، برایشان کافی است.

اردیبهشت: خلوت دو نفره

هیچ چیز مانند در آغوش گرفتن، به یک اردیبهشت ماهی آرامش نمی دهد. اگر همسر شما متولد ماه اردیبهشت است، زبان عشق او تماس فیزیکی است. شاید فکر کنید که با زبان یا حتی خرید یک دسته گلی بزرگ می توانید دل او را به دست آورید، اما اشتباه کرده اید. اگر چه متولدین اردیبهشت منطقی، لجباز و مغرورند، اما در مقابل تماس فیزیکی همسرشان، هیچ مقاومتی از خود نشان نمی دهند؛ بنابراین او از این که شما ساعات استراحت تان را دو نفره و در خانه بگذرانید، بیشتر لذت می برد تا این که دست او را بگیرید و به رستورانی مجلل ببرید.

اردیبهشت

خرداد: کشف شخصیت

خردادی ها افرادی اجتماعی هستند که دوست دارند بیشتر وقتشان را با دیگران و به کشف جهان اطرافشان بگذرانند. اگر همسرتان در این ماه متولد شده، شما نیز باید پا به پای او بروید. اگرچه آن ها شخصیت حساسی دارند، اما خیلی خوب می توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند. چیزی که برای متولدین این ماه اهمیت دارد، کیفیت ارتباط است، نه کمیت آن. همسر خردادی تان دوست دارد با شما حرف بزند، حرف های شما را بشنود و هر روز بیشتر از دیروز کشف تان کند. یک خردادی این رفتار را نه تنها در اوایل رابطه، بلکه تا آخرین لحظه از زندگی مشترکتان خواهد داشت. از این رو، شما نیز باید فردی کنجکاو باشید و برای شناخت بیشتر او هر لحظه تلاش کنید.

تیر: تایید کردن

تیری ها دو شخصیت متفاوت دارند. گاهی دوست دارند که در خانه بمانند و گاهی برای ساعت ها بیرون ماندن از خانه و گشت و گذار لحظه شماری می کنند. این رفتار در مورد رابطه عاطفی آنها نیز صادق است. در واقع شما نباید از او انتظار داشته باشید که همیشه یک رفتار ثابتی را از خود نشان دهد. ممکن است او یک هفته هر روز به شما بگوید «دوستت دارم»، اما بعد از آن مدت، هیچ احساسات عاشقانه ای از خود نشان ندهد. اگرچه این رفتار کمی غیرعادی است، اما او از شما انتظار دارد که درکش کنید و در مواقعی که در لاک خود فرو می رود، نگران رابطه تان نشوید. در واقع چیزی که او نیاز دارد، تایید شما در هر شرایطی است.

تیر

مرداد: هدیه گرفتن

یکی از زبان های عاشقانه، هدیه دادن است. اما اگر شما متولد ماه مرداد هستید، این زبان در شما بیش از هر زبان دیگری اهمیت دارد. همانطور که همسر مردادی شما در موقعیت های مختلف به شما هدیه می دهد، از شما نیز و انتظار دارد که این کار را برای او انجام دهید. و در حقیقت، شما تنها با هدیه دادن به او می توانید عمق عشق و احساسات تان را ثابت کنید. در رابطه با متولدین این ماه، اگر اهل هدیه دادن و سورپرایز کردن نباشید، بدون شک او را از خود رانده اید. پس در مناسبت های مختلف یا حتی بی مناسب، اینگونه عشق تان را به او نشان دهید.

شهریور: شنیدن حرف های عاشقانه

شهریوریها افرادی هستند که نیاز به شنیدن حرف های عاشقانه و رمانتیک دارند. در واقع کلمات می توانند روی آن ها بیشترین تاثیر را بگذارد. مهم نیست که شما حرف های رمانتیک تان را روی کاغذ می نویسید یا این که آنها را رو در رو با همسرتان به زبان می آورید، در هر صورت او را تحت تاثیر قرار می دهید. شهریوری ها شنونده های خوبی هستند و دوست دارند که مدام مورد تعریف و تمجیدهای دیگران قرار گیرند، از این رو زمانی که چنین اتفاقی نمی افتد، ناامید و گوشه گیر می شوند؛ بنابراین اگر واقعا همسرتان را دوست دارید، احساسات تان را در مقابل او به زبان آورید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد