اونس طلا2301.12
مظنه14,986,000
18 گرم3,459,500
ارزش سکه33,763,458
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

7 کاربرد فوق العاده استفاده از بالم لب که حتما بکارتان می آید

آیا تا به حال بالم لب را روی موهای خود مالیده اید؟ در اینجا دلیل آنرا میابید چون ممکن است بخواهید امتحان کنید!

بالم لب

بالم لب از مواردی است که بسیاری از مردم (به ویژه زنان) یکی از آنها را دارند. وقتی احساس می کنید که لب هایتان خیلی خشک شده است از بالم استفاده می کنید تا لب های خود را نرم کنید؛ اما آیا می دانستید، می توانید از بالم لب خود بسیار بیشتر استفاده کنید؟ ما یک لیست برای شما تهیه کرده ایم!

1. ریمل را پاک کنید

آیا تابحال پیش آمده در حال استفاده از ریمل، دست شما تکان بخورد؟ پس با لکه سیاه ریمل آشنا هستید که حذف کامل آن غیرممکن به نظر می رسد! ولی فقط مقداری بالم لب کافیست تا از طریق پنبه روی لکه بمالید و لکه سمج را بلافاصله پاک کنید!

2.باز و بسته کردن زیپ

وقتی یک زیپ گیر می کند بسیار آزاردهنده است، مخصوصاً وقتی میخواهید به مهمانی بروید و لباس موردنظر را بپوشید یا وسیله ای از داخل کیف خود می خواهید. خوشبختانه اگر فقط مقداری از بالم لب خود را روی زیپ بمالید ، می توانید این مشکل را حل کنید و زیپ خود را دوباره باز و بسته کنید.

3.بند کفش خود را ببندید

آیا بند کفش های آزاردهنده ای دارید که مرتب باز می شوند؟ اگر مقداری بالم لب روی گره بندها بمالید دیگر مشکلی ایجاد نمی کند چون باعث می شود که بندها به هم بچسبند و دیگر تا شما نخواهید باز نشوند.

4. درآوردن حلقه

نمی توانید حلقه خود را از انگشت تان دربیاورید؟ دیگر نیازی به پیدا کردن صابون برای دراوردن حلقه ندارید. استفاده از بالم لب این کار را انجام می دهد!

5. برق انداختن کفش

می توانید از بالم لب برای زیبا کردن کفش های چرمی خود استفاده کنید تا کفش هایتان مثل روز اول بدرخشند! البته مراقب باشید سر تیوپ به کفشتان تماس پیدا نکند چراکه میخواهید از همان بالم برای لب هایتان استفاده کنید.

6.پوست خشک

اگر برای خشکی لب های شما مفید است ، چرا آن را در نقاط دیگر نیز روی پوست خشک خود نمی زنید؟ مانند یک جادو عمل می کند، نیازی به خرید کرم یا لوسیون مخصوص نیست، این محصول بسیار ارزان تر است.

7.مو

آیا قبل از اینکه به بیرون بروید، جلوی آینه متوجه می شوید قسمتی از موهایتان از صاف ماندن خودداری می کنند؟ مقداری بالم خود را روی آن قسمت سمج مو بمالید. الان خیلی بهتر می ماند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد