اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عاملی مهم برای افزایش تقاضا در بازار طلا

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت امروز قیمت طلا و سکه با کاهش روبه رو شد.

ابراهیم محمدولی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا درباره وضعیت بازار طلا گفت: امروز قیمتها نسبت به روز گذشته باز هم کاهشی شد.

وی گفت کنترل بازار ارز باعث کاهشی شدن قیمت طلا و سکه شد در حالیکه اونس جهانی امروز با نوسان جزیی روبه رو شده بود و به 1814 دلار رسید.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد وضعیت بازار طلا گفت این روزها بخاطر نوسانات طلا و سکه تقاضایی در بازار وجود ندارد و کم شدن تقاضا هم یکی از عوامل کاهش قیمتها شده است.

وی ابراز امیدواری کرد آرامش به بازار بازگردد و قیمتها ثبات یابد تا خرید و فروش و داد وستد انجام شود زیرا در حال حاضر بازار به دلیل نوسانات با رکود همراه است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز 8 شهریور 1400

محمدولی با اشاره به قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت اونس جهانی 1814 دلار ، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 11میلیون و 910هزار تومان و سکه طرح قدیم به 11میلیون و 600هزار تومان است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه شش میلیون و 300هزار، ربع سکه سه میلیون و850هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و 350هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و 165هزار تومان و قیمت یک مثقال طلای آب شده به پنج میلیون و 49 هزار تومان رسید.

وی حباب سکه را امروز 530 هزار تومان اعلام کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد