اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با رعایت این نکات کنترل رئیستان در دست شما خواهد بود

موفقیت در محل کار بستگی زیادی به رفتار شما با رئیستان دارد چراکه رفتار شما در کنار سختکوشی، برای شما ارتقا شغلی به ارمغان آورده و درآمد بیشتری نیز عاید شما می کند.

موفقیت در محل کار بستگی زیادی به رفتار شما با رئیستان دارد چراکه رفتار شما در کنار سختکوشی، برای شما ارتقا شغلی به ارمغان آورده و درآمد بیشتری نیز عاید شما می کند.

هنگامی که شما نیاز به گفتگو با رئیس خود دارید و به سوالات پیچیده پاسخ می دهید باید ثابت قدم باشید. برخی ترفند های ساده وجود دارد که می تواند محیط کار شما را بسیار آسان کرده و شما را به سمت موفقیت سوق دهد.

1. محققان هاروارد می گویند برای داشتن یک گفتگوی موفق نباید مکالمه خود را با سوال چطوری آغاز کنید. بهتر است سؤالات دقیق تری بپرسید تا احساس همدلی به وجود آید. برای مثال امروز حالتون چطوره یک سوال مناسب به شمار می رود.

2. وقتی در دفتر با رئیس خود صحبت می کنید؛ چیزی را پیدا کنید که بر روی آن تمرکز کنید. این می تواند یک اثر هنری یا یک عکس خانوادگی روی میز او باشد. از او بپرسید که آیا او علاقه ای به هنر دارد تا صحبت های کوچکی انجام دهد. این کار به رئیس شما کمک می کند تا با شما همدردی بیشتری داشته باشد.

شغل

3. وقتی در یک جلسه کاری هستید منتظر نمانید که کسی از شما چیزی بپرسد تا صحبت کنید. افراد زیادی می توانند صحبت و بحث کنند بنابراین شما شانس خود را برای ابراز نظر و شناخته شدن از دست خواهید داد.

4. سوالات زیادی بپرسید. پرسیدن سوالات زیاد از دیگران می تواند نشانه توجه و اهمیت دادن شما بوده و در نتیجه افراد علاقه بیشتری به شما پیدا خواهند کرد.

5. اگر قصد دارید جایی برای استخدام مراجعه کنید احتمالا اولین مواجهه شما با رئیستان در مصاحبه شغلی است. تلاش کنید تا روز یک شنبه را برای مصاحبه انتخاب کنید. همچنین ساعت 10 تا 11.30 بهترین زمان برای مصاحبه است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد