اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سندرم پای بیقرار دارید؟ پس این مطلب را بخوانید

قبل از خواب یک تکه صابون زیر ملحفه خود بگذارید!

مشکل خواب

بسیاری از افراد در خوابیدن در شب مشکل دارند. گاهی اوقات این امر به این دلیل اتفاق می افتد که شما نمی توانید موقعیت راحتی برای خواب پیدا کنید، یا شاید به این دلیل است که پاهای بیقراری دارید که باعث می شود جلوی خوابیدن راحت شما را بگیرد. اکثر ما، ممکن است گاهی دچار پاهای بی قرار هنگام خواب شویم ، اما برخی از افراد در واقع از چیزی به نام سندرم پای بی قرار رنج می برند.

سندرم پاهای بی قرار

سندرم پاهای بی قرار یک اختلال است که شما را مجبور می کند هنگام خواب حرکت کنید. پاهای بیقرار همراه با احساس سوزن سوزن شدن در پاهای شما و همچنین احساس سوزش ، خارش در پاها ، گرفتگی ساق پا و میل شدید به لگد زدن حتی در خواب است! این سندرم آنچنان همراه درد نیست اما بسیار آزاردهنده و خسته کننده است. ممکن است آنقدر اوضاع بد شود که خوابیدن واقعاً سخت باشد.

راه حل ساده

با این حال ، ما یک راه حل ساده برای آن داریم. ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد ، اما کار می کند و این مهمترین چیز است. سندرم پای بی قرار در اثر اسیدی شدن ماهیچه های شما ایجاد می شود و برای رفع این مشکل به چیزی نیاز دارید که با اسید مقابله کند. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید صابون است! ترفند این است که یک تکه صابون را نزدیک پای خود، زیر ملحفه ی تشک خود قرار دهید. پس از آن متوجه خواهید شد که احساس بیقراری از پاهای شما ناپدید می شود. اگر می خواهید اثری بلندمدت ایجاد شود، سعی کنید این کار را هر روز انجام دهید. اثرات آن بعد از یک ساعت قابل مشاهده خواهد بود!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد