اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روز پر نوسان برای طلا و سکه/معادله عوض شد

محمد کشتی آرای گفت:بازار طلا و سکه روزی پرنوسان را پشت سرگذاشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات قیمتها تغییری نیافت اما در ساعات میانی قیمت طلا و سکه افزایشی شد.

محمد کشتی‌آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:امروز با شروع معاملات قیمت اونس جهانی 14 دلار کاهش داشت و در حال حاضر 1797 دلار می باشد در حالیکه قیمت ارز افزایش داشت و تا ظهرامروز این دو شاخص یکدیگر را پوشش داده بودند و میزان کاهش اونس و افزایش قیمت دلار هماهنگ بود و باعث شد قیمت طلا و سکه تغییری نیابد اما در معاملات بعدازظهر معادله عوض شد و قیمت دلار به 2850 تومان رسید و قیمت طلا و سکه را گران کرد.

وی گفت امروز به دلیل افزایش قیمت ارز به طور متوسط قیمت سکه 180 هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به 12میلیون و 300 هزار تومان رسید.

کشتی آرای گفت در معاملات امروز رکود در بازار وجود دارد و خرید و فروش و داد و ستدها کاهش یافته و همین موضوع باعث شد حباب سکه کاهش یابد ودر حالیکه روز گذشته 660 تومان بوده اکنون در حدود 590 هزار تومان می باشد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت به نظر می رسد فردا قیمت اونس جهانی افزایشی باشد.

قیمت طلا

قیمت طلا و سکه امروز 3 شهریور ۱۴۰۰

محمد کشتی آرای در معاملات امروز قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون650 هزار تومان ، سکه طرح جدید نیز 12 میلیون و 300هزار تومان ،نیم سکه 6میلیون و 300هزار تومان و ربع سکه 3 میلیون 950 هزار تومان اعلام کرد.

همچنین در معاملات امروز قیمت سکه های یک گرمی بانک مرکزی نیز 2 میلیون350هزار تومان داد و ستد شد.

امروز قیمت یک مثقال طلا 5 میلیون148هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز امروز 12 هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به یک میلیون و 188 هزار تومان رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد