اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

فعال شدن قابلیتی پرطرفدار در جدیدترین بروزرسانی واتساپ

ویژگی کمتر دیده شده ای که مدتی قبل در پیامرسان واتساپ فعال شده بود دوباره مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا به نقل از ارم نیوز؛ با وجود اینکه قابلیت WhatsApp Pay از سال ۲۰۲۰ در بسیاری از نقاط جهان در دسترس کاربران قرار گرفته است اما این سرویس آنطور که انتظار می‌رفت رشد نکرد و هنوز با بی اعتمادی زیادی از سوی کاربران و همچنین عدم آگاهی روبرو است و در حال حاضر و با ارائه مجدد با استقبال کاربران از کشورهای مختلف رو به رو شد.

پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بار در واتساپ

به گزارش WABetaInfo، توسعه دهندگان برنامه پیامرسان محبوب و فوری واتساپ، با افزودن یک دکمه جدید به سیستم پرداخت WhatsApp Pay، ارسال پول را آسان کرده اند و این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد پرداخت‌ها را سریع و ایمن در دستگاه‌های اندرویدی خودشان انجام بدهند.

گزارشات فنی ویژگی جدید را به عنوان یک انگیزه اضافی برای تشویق استفاده از پرداخت‌ها از طریق برنامه چت می‌دانند و جای دکمه ارائه شده توسط واتساپ در نوار نوشتن پیام خواهد بود و بین گزینه‌های ارسال پیوست‌ها، رسانه‌ها، اسناد و دوربین قرار می‌گیرد.

پیش از این، وجود گزینه سرویس پرداخت در میان بسیاری از گزینه‌های آشنا مانند تصاویر، فایل‌های صوتی و فیلم‌ها با هم تداخل داشت، اما اکنون با وجود یک فضای اختصاصی، پرداخت‌ها می‌تواند برای کاربر بیشتر نمایان شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد