اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رونمایی از آخرین نسخه بنتلی فلاینگ اسپور منصوری+عکس

منصوری از آخرین نسخه‌ی ارتقایافته‌ی بنتلی فلایینگ اسپر رونمایی کرد که به لطف تیونینگ پیشرانه‌ی ۷۱۰ اسب بخاری، هم‌اکنون در ۳/۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

به گزارش موبوایران، منصوری از آخرین نسخه‌ی ارتقایافته‌ی بنتلی فلایینگ اسپر رونمایی کرد که به لطف تیونینگ پیشرانه‌ی ۷۱۰ اسب بخاری، هم‌اکنون در ۳/۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

شرکت تیونینگ خودرو منصوری ابتدا بنتلی فلایینگ اسپر بازسازی‌شده‌ی خود را در آستانه‌ی لغو نمایشگاه ژنو سال گذشته ارائه کرد و به‌تازگی کار خود را در زمینه ساخت آخرین نمونه‌ از این خودرو به پایان رسانده است. به گزارش CarScoops، درحالی‌که منصوری طی ماه‌های اخیر با برخی کیت‌های بدنه زیبا و جذاب بسیاری را شگفت‌زده کرده است، پکیج ارتقای آن برای بنتلی فلایینگ اسپر خیلی ظریف نیست.

تغییرات از قسمت جلویی شروع شده است و شامل بازسازی دماغه و سپر منحصربفرد، ورودی هوا، اسپلیتر و کاپوت و کناره‌ی جلوپنجره از جنس فیبر کربن می‌شود. مکمل بخش جلویی، مجموعه‌ای از تغییرات است که در طرفین ایجاد می‌شوند. از جمله آن‌ها می‌توان به نوارهای راه‌راه باریک قرمز رنگ در طول خودرو، رکاب‌های جانبی از جنس فیبر کربن و رینگ‌های مشکی چندپره با لبه‌ی قرمز اشاره کرد. سپر عقب جدید، اسپویلر لبه‌ای فیبر کربنی و حداقل سه نشان «Mansory» نیز در قسمت عقب به چشم می‌خورد.

شرکت تیونینگ منصوری تغییراتی نیز در فضای داخل کابین بنتلی ایجاد کرده است که چشم‌نواز به نظر می‌رسند. از جمله این موارد می‌توان به درزگیرهای جانبی منحصربفرد با صفحات ضدخش اشاره کرد که روی آن‌ها «Mansory» و «More than Racing» نوشته شده است. همچنین چرم سفید دلپذیری روی صندلی‌ها، پنل‌های درها، پایین داشبورد و فرمان وجود دارد و این قسمت‌ها را تزئین می‌‌کند. قسمت‌های مختلف دیگر در داخل کابین از فیبر کربن سبک‌وزن با بافتی منحصربفرد ساخته شده‌اند.

منصوری معمولا در پروژه‌های تیونینگ خود، به اصطلاح دستی نیز به پیشرانه می‌کشد، به‌طوری‌که پیشرانه‌ی ۶ لیتری توئین توربو W12 هم‌اکنون ۷۱۰ اسب بخار قدرت و ۱٬۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را در مقایسه با ۶۲۶ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتن‌متر مدل فابریک کارخانه تولید می‌کند. این میزان قدرت به بنتلی فلایینگ اسپر اجازه می‌دهد تا در ۳٫۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد