اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزییات قیمت طلا و سکه 2 شهریور/پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 3 شهریور

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت امروز قیمت طلا و سکه با نوسان جزیی همراه است.

ابراهیم محمدولی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا درباره وضعیت بازار طلا گفت: امروز قیمتها نسبت به روز گذشته با نوسان جزیی همراه است.

وی گفت امروز اونس جهانی طلا افزایش یافت و از مرز ۱۸۰۰ دلار عبور کرد و از طرفی قیمت دلار هم در این روزها با افزایش روبه رو است که باعث گران شدن قیمت طلا و سکه شده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است تحولات افغانستان و روند صعودی کرونا در جهان بر روی افزایش اونس جهانی طلا بی تاثیر نیست.

وی ابراز امیدواری کرد آرامش به بازار بازگردد و قیمتها ثبات یابد تا خرید و فروش و داد وستد انجام شود زیرا در حال حاضر بازار با رکود همراه است.

قیمت طلا

ابراهیم محمد ولی در مورد پیش بینی قیمت طلا معتقد است تا زمانی که تحولات سیاسی و کرونا به آرامش نرسد قیمتها با نوسان همراه است و نگاه اقتصاددان ها نیز به همین سمت است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز 2 شهریور 1400

محمدولی با اشاره به قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت اونس جهانی 1804 دلار ، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 12میلیون و 160هزار تومان و سکه طرح قدیم به 11میلیون و 650هزار تومان است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه شش میلیون و 300هزار، ربع سکه سه میلیون و950هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و 350هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و 172هزار تومان رسید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد