اونس طلا2302.52
مظنه14,666,000
18 گرم3,385,600
ارزش سکه33,042,498
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

به این دلیل باید یک توپ فویل آلومینیومی را در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید!

قرار دادن توپ فویل آلومینیومی در ماشین ظرفشویی چه اثری به دنبال دارد؟

قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد!

اکثر افراد از شستن ظروف خوششان نمی آید، برای همین ماشین های ظرفشویی وسیله ای محبوب در خانه هاست. آیا می خواهید حداکثر استفاده را از ماشین ظرفشویی خود ببرید؟ یک توپ فویل آلومینیومی را درون آن قرار دهید!

ترفند

فویل آلومینیومی یکی از پرکاربرد ترین وسایل آشپزخانه است؛ نه فقط برای پوشاندن ظروف و وسایل یا استفاده از آنها هنگام آماده سازی غذا در فر؛ از فویل می توان برای برخی از بهترین ترفندها استفاده کرد. به عنوان مثال ، یک توپ فویل آلومینیومی را در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید. اوه، چی؟

در ماشین ظرفشویی

شستن ظروف قبل از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی کاری است که برخی افراد انجام می دهند و برخی دیگر انجام نمی دهند. چرا اگر ماشین ظرفشویی دارید تمیز کردن کل کثیفی ها را بعهده آن نمیگذارید؟ چون به اندازه کافی ظرفها تمیز نمی شوند، مخصوصا کارد و چنگالها؟ آیا این چیزی است که اغلب با آن سر و کار دارید؟ یک توپ فویل آلومینیومی قطعا می تواند کمکتان کند. این ترفند آنقدر آسان است که ما قطعاً آن را امتحان کردیم. همه در خانه یک رول فویل آلومینیومی دارند و همه ما ظروف تمیز بدون دردسر نیز می خواهیم!

اینطوری باید انجام اش بدی

از یک تکه فویل آلومینیومی یک توپ درست کنید و آن را در سبد ظروف ماشین ظرفشویی خود قرار دهید. سپس آن را به حالت استاندارد روشن کنید.سپس کارد و چنگال شما از دستگاه خارج می شوند درحالیکه ظاهری درخشان دارند! و این به این دلیل نیست که فویل با دستان خودش آلودگی ظروف شما را پاک می کند! به واکنش شیمیایی بین آلومینیوم و اجزای نیام ماشین ظرفشویی شما مربوط می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد