اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا باید هنگام خواب پیاز را داخل جوراب خود قرار داده و آن را پا کنید ؟

وقتی اینکار را بکنید به خاطر مزایای آن از ما تشکر خواهید کرد!

پیاز

جوراب و پیاز؟ چگونه می شود؟ اگر از شما بخواهیم پیاز را داخل جوراب خود بگذارید در حالی که می خواهید بخوابید، تصور آن ممکن است در حال حاضر کمی حالت تهوع به شما بدهد، اما هنگامی که ترفند پیاز را امتحان کردید، متوجه می شوید می تواند چقدر زندگی شما را آسان تر و دلپذیر کند. هیچ کس خواص دارویی پیاز را انکار نمی کند. دانشمندان بارها و بارها ثابت کرده اند که پیاز چگونه می تواند برای سلامتی ما مفید باشد. اگرچه پیاز کاملاً معمولی است ، اما مزایای آن اغلب جادویی است. اما چرا در جوراب؟

7. سرماخوردگی

آیا سرما خورده اید؟ یا به یکی از انواع ویروسهای آنفولانزا مبتلا شده اید؟ پیاز می تواند علائم ناخوشایند سرماخوردگی را کاهش دهد. به سادگی پیاز را داخل جوراب بگذارید و قبل از خواب آن را به پا کنید. پیاز یک شبه به تقویت بدن شما کمک می کند و ممکن است صبح احساس بهتری نسبت به قبل داشته باشید. نسلهای گذشته پیاز را روی بالش می گذاشتند تا از بیماری جلوگیری کنند. ترفند پشت این تغییر نکرده است و هنوز هم کار می کند. پس آن را امتحان کنید!

6. عفونت ها

پیاز دارای خواص آنتی بیوتیکی است و قرار دادن آن در زیر پای شما توانایی بدن را در مقابله با عفونت ها افزایش می دهد. البته فراموش نکنید که این روش درمانی برای جایگزینی داروهای تجویز شده توسط پزشک مناسب نیست. در عوض، این روش به عنوان یک درمان اضافی عمل می کند و می تواند علائم ناخوشایند بیماری شما را کاهش دهد.

5. سموم

مهم نیست چگونه و کجا زندگی می کنید ، سموم در همه محیط ها یافت می شوند. بیشتر آنها به سرعت از بدن ما خارج می شوند ، در حالی که برخی دیگر در خون تجمع یافته و برای سلامتی ما مضر هستند. پیاز حاوی اسید فسفریک است که به بدن در پاکسازی خود از سموم کمک می کند. اگر پیاز را به طور منظم استفاده کنید ، می توانید به بدن خود کمک کنید تا قوی تر و سالم تر شود.

4. میزان رطوبت بدن

پیاز حاوی رطوبت زیادی است، در واقع 90 درصد پیاز، آب است. جالب اینجاست که بدن ما دارای نقاط طب سوزنی است که مسیرهایی که انرژی در آنها جریان دارد و عملکرد اندام ها را پشتیبانی می کنند از آن نقاط عبور می کنند. نقاط طب سوزنی به این مسیرها کمک می کنند تا آب را به طور مساوی در سراسر بدن توزیع کنند. قرار دادن پیاز در زیر پاها می تواند به آب رسانی مجدد بدن کمک کند. این امر به ویژه در صورت فراموش کردن نوشیدن کافی آب در طول روز مفید است.

3. سیستم ایمنی

پیاز منبع عالی ویتامین E و C است و هر دوی اینها برای سیستم ایمنی بدن ما ضروری هستند بعلاوه آنتی اکسیدان هایی قوی نیز می باشند و اعتقاد بر این است که دارای اثرات ضد پیری هستند. با توجه به اینکه پیاز نه تنها سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند ، بلکه شما را جوان نگه می دارد و کمتر به کرم های گران قیمت وابسته است.

2. کاهش وزن

غده تیروئید یک اندام بسیار مهم است زیرا از تعادل هورمونی مناسب در بدن شما اطمینان حاصل می کند. بسیاری از هورمون هایی که ترشح می کند با تعداد کالری هایی که بدن شما در طول شب می سوزاند ارتباط مستقیم دارد. وقتی سعی می کنید یک هفته با یک پیاز زیر پای خود بخوابید غده تیروئید خود را تحریک می کنید. البته که در صورت مشکل جدی در غده تیروئید خود باید به پزشک مراجعه کنید.

1. ریه ها

اگر سیگار می کشید و تصمیم گرفتید در مقطعی از زندگی خود آن را ترک کنید، بدن شما هنوز هم در حال پاکسازی خود از برخی از مواد مضر گیر کرده در ریه های شما است. این امر به ویژه برای افرادی که به تازگی سیگار را ترک کرده اند مناسب است، زیرا بدن باید بسیار تلاش کند تا تمام آلودگی ها را از ریه ها پاک کند. قرار دادن پیاز در جوراب های خود در طول شب می تواند به بدن شما در دفع این سموم کمک کند و ممکن است دوره بهبودی شما را تسریع کند. همین روش را می توان برای افرادی که در مناطقی زندگی می کنند که آلودگی هوا زیاد است، استفاده کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد