اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا می خواهید دندان های زرد خود را همچون مروارید سفید کنید؟این ترفند فوق العادست!

با این راه حل شگفت انگیز با دندان های زرد خود خداحافظی کنید

آیا می خواهید دندان های زرد خود را همچون مروارید سفید کنید؟

دندانهای زرد

داشتن دندان های زیبا چیزی است که تقریباً همه آن را می خواهند. دندان های شما هر روز قابل مشاهده است؛ وقتی می خندید، وقتی صحبت می کنید و با دیگران ارتباط می گیرید، نمی توانید از آنها دور شوید، این بخشی از ایده آل زیبایی است. اما قبل از اینکه به شما در دستیابی به دندانهای سفید کمک کنیم ، می خواهیم لحظه ای وقت بگذاریم و بگوییم که دندان های زرد اشکالی ندارند. در حقیقت ، آنها حاوی مینای دندان بیشتری هستند که باعث می شود قوی تر از دندانهای سفید مرواریدی باشند.

روش طبیعی

خوشبختانه ، یک روش ساده و کاملاً طبیعی وجود دارد که می توانید از آن برای بازگرداندن ظاهر دندان های خود به رنگ سفید استفاده کنید. بله ، حتی وقتی کاملاً زرد شده اند. همه آن درمانهای سفید کننده مضحک و گران قیمت که افراد مشهور برای آن "لبخند بی نقص"استفاده می کنند را فراموش کنید. راه بسیار ساده تری وجود دارد!

چه چیزی نیاز دارید؟

این ترفند با استفاده از کپسول های زغال فعال انجام می گیرد. تنها چیزی که برای این ترفند نیاز دارید یکی از کپسول های ذغال سنگ و مسواک جداگانه ای است که برای مسواک زدن از آن استفاده کنید. مسواک را زیر شیر آب خیس کنید و سپس کپسول را با دقت باز کرده و محتویات آن را روی مسواک خود قرار دهید. توصیه می کنیم چیزی را مانند یک کاغذ ، زیر مسواک بگذارید ، تا جایی را با زغال رنگ نکنید.

دندانهای زرد

بعد ، زمان شروع مسواک زدن است! دندانهای خود را مانند معمول با برس ذغالی مسواک کنید. توصیه می کنیم از حرکات دایره ای مناسب استفاده کنید و پشت دندان های خود را فراموش نکنید. ذغال ممکن است در ابتدا کمی پودر شود ، اما اجازه ندهید این کار شما را متوقف کند. اگر ترجیح می دهید ، می توانید کمی خمیر دندان به زغال اضافه کنید ، اما قطعاً از آن زیاد استفاده نکنید.

دندانهای زرد

دندانهای خود را به این ترتیب برای سه یا چهار دقیقه مسواک بزنید و سپس دهان و دندان های خود را به درستی بشویید. به آینه نگاه کنید: دندان های شما بسیار بهتر به نظر می رسند. ما را باور نمی کنید؟ خودتان امتحان کنید!

دندان

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد