اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار: چرا نباید همبرگری یا استیک که هنوز وسط آن قرمز است را بخوریم؟!

خوردن همبرگر قرمز می تواند بسیار خطرناک باشد! پس مراقب باشید!

هشدار: چرا نباید همبرگری یا استیک که هنوز وسط آن قرمز است را بخوریم؟!

گاهی اوقات که همبرگر را میپزید یا در رستوران میل می کنید، متوجه می شوید که کامل پخته نشده است و هنوز کمی وسط آن قرمز است. بنابراین ، چه کار می کنید؟ آیا آن را دوباره می پزید یا به همان شکلی که هست آن را می خورید؟

خوردن همبرگر که هنوز وسط آن قرمز است ،ممکن است بسیار خطرناک باشد؛ اما پس چرا خوردن استیک ،چه بصورت کم پخت و چه بصورت نیم پخت و پخته شده اشکالی ندارد؟

بله درست است اما گوشت گاو چرخکرده با استیک متفاوت است چرا که با همبرگر این خطر را دارید که با E.coli که باکتری مدفوع نامیده می شود آلوده شوید. این باکتری تنها در صورتی از بین می رود که همبرگر کاملا پخته شود.

همبرگر

گوشت چرخ كرده

چرا استیک و همبرگر باهم متفاوت هستند؟ استیک یک تکه بزرگ گوشت است. E.coli معمولاً در لایه بیرونی گوشت قرار دارد. هنگامی که استیک پخته می شود اما هنوز وسط آن صورتی یا قرمز است ، باکتری ها از بین می روند ، زیرا در بیرون گوشت قرار گرفته بودند. از آنجا که گوشت چرخ کرده شامل همه جای گوشت است ، باکتری E.coli را می توان در تمام برگر یافت درنتیجه باید به طور کامل پخته شود تا مطمئن شوید هیچ خطری از E.coli شما را تهدید نمی کند. بنابراین ، ریسک نکنید و کل همبرگر خود را کامل بپزید!

همبرگر

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد