اونس طلا2287.07
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,500,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

این غذا ها هرگز ارزش خوردن ندارند

بسیار طبیعی است که شما بخواهید در میان رژیم غذایی سالمتان گاهی نیز غذا های خوشمزه و لذیذ که برای سلامتی مفید نیستند را بخورید اما برخی از این غذا ها هرگز ارزش خوردن ندارند.

این غذا ها هرگز ارزش خوردن ندارند

بسیار طبیعی است که شما بخواهید در میان رژیم غذایی سالمتان گاهی نیز غذا های خوشمزه و لذیذ که برای سلامتی مفید نیستند را بخورید اما برخی از این غذا ها هرگز ارزش خوردن ندارند.

طبق گفته متخصص تغذیه لورا بوراک، اگر به دنبال حفظ سلامتی خود هستید برخی غذا ها هرگز ارزش خوردن نداشته و بهتر است از آنها صرف نظر کنید.

از نظر وی بهتر است به جای خوردن این موارد به دنبال غذا های خوشمزه و مفید بروید. وی معتقد است حتی می توان برخی از این غذا ها را با مواد اولیه و شکل تهیه مناسب توسط خودتان تهیه شود تا به سلامتی تان آسیب وارد نکند.

1. غذا های از قبل پخته شده در فروشگاه. به گفته بوراک این غذا ها حاوی قند اضافه شده، مواد نگهدارنده و چربی های ترانس هستند. بهتر است اگر هوس چنین چیزی کرده اید از گزینه های خانگی استفاده کنید.

غذا

2. دونات: دونات ها نیز سرشار از قند و چربی های مضر هستند که بهتر است از مصرف آنها صرف نظر کنید. اما اگر این غذا را هوس کرده اید بهتر است از مغازه های محلی خریداری کرده و یا در خانه ان را تهیه کنید.

3. شکلات شیری: به گفته بوراک این شکلات ها بیشتر شبیه آبنبات های قندی هستند. بهترین کار این است که از شکلات های با کاکائو 70 درصد به بالا استفاده نید تا خواص خود را حفظ کرده باشد.

4. نان های فرآوری شده: این نان ها باید هفته ها بدون خراب شدن دوام بیاورند بنابراین همیشه حاوی قندهای فرآوری شده، مواد نگهدارنده و کالری اضافی هستند. از نظر بوراک باید نان تازه از نانوایی تهیه کرد.

5. پاستا و ماکارونی: پاستا و ماکارونی هر دو از غذا های بسیار خوشمزه به شمار می روند که تهیه انها نیز بسیار ساده است. بوراک می گوید هرگز نباید ماکارونی خود را از رستوران ها سفارش دهید بلکه اگر می خواهید از این غذا لذت ببرید باید ان را در خانه تهیه کرده و از انواع سالم ماکارونی استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد