اونس طلا2364.99
مظنه14,881,000
18 گرم3,435,200
ارزش سکه33,526,893
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

خودروی تارا به بازار رسید+ قیمت قطعی

نخستین مرحله تحویل خودروی تارا با حضور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ به شش نفر از مشتریان انجام شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از صداوسیما؛ خودروی تارا با قیمت قطعی ۲۹۰ میلیون تومان به این دسته از مشتریان تحویل شد.

براساس این گزارش از فردا و بر اساس دعوت‌نامه‌های صادر شده روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه خودروی تارا تحویل مشتریان می‌شود.

در مرحله اول تحویل تارا، تعهدات تیرماه که ۱۰۰۰ دستگاه است تحویل می‌شود و سپس بقیه تعهدات انجام می‌شود.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در مراسم تحویل خودرو تارا، ضمن تبریک به اولین برندگان خودرو تارا، گفت: امروز اولین مرحله از تحویل خودرو تارا است. خوشحال هستیم که این پروژه بزرگ و سنگین گروه ایران خودرو در بازه زمانی که اتفاق افتاد، بی نظیر بود. او با بیان اینکه پروژه تحویل تارا ۱۳ ماه طول کشید و بالاخره به سرانجام رسید، گفت: در سال ۹۷ زمانی که تحریم‌ها در کشور رنگ و بوی جدید پیدا کرد، یکی از اتفاقات این بود شرکای خارجی کشور را ترک کردند و بار سنگینی بر روی خودروسازان داخلی افتاد.

این مقام مسئول تشریح کرد: توانستیم خودرویی را تولید کنیم که خیلی از سیستم‌هایی که در خودرو‌های دیگر نیست را داشته باشد. در آینده نزدیک شاهد رونمایی از کراس اوور آن هستیم که جذابیت زیادی خواهد داشت. مدیرعامل ایران خودرو گفت: این خودرو در مرحله طراحی، از تمام طراحان داخلی استفاده کردیم و اطلاع دادیم که هر کس توان طراحی دارد، طرح خود را برای ما بفرستد و امیدوارم رضایت مشتریان را فراهم‌کند.

کراس اوور تارا به زودی رونمایی می شود این مقام مسئول تشریح کرد: این خودرو کاملا رقابتی با خودرویی است که در داخل تولید می‌شود و هم نمونه خارجی دارد. در حوزه ایمنی از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم و خودرو را در گونه‌ای طراحی کرده ایم که بسیار مستحکم است و ایران‌ خودرو برای سلامتی هم وطنان خود احترام قائل است. او ادامه داد: قابلیت صادراتی یکی از ویژگی‌های این خودرو است و مشتریانی در خارج دارد، اما اولویت اولیه ما تامین نیاز داخل است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد