اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اصناف کشور تعطیل شد

واحد‌های صنفی سراسر کشور از روز دوشنبه مورخ ۲۵ مرداد به مدت ۶ روز تعطیل می شوند.

به گزارش سایت طلا ،پیگیری ها از اتاق اصناف ایران گواه این است که طبق تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا، اصناف و پاساژ‌های سراسر کشور از دوشنبه مورخ ۲۵ مرداد به مدت ۶ روز تعطیل خواهند شد.

این تصمیم گیری توسط ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور نمایندگانی از اتاق‌های اصناف ایران و تهران گرفته شده است، که بر اساس آن تنها مشاغل ضروری مانند فروشگاه‌های مواد غذایی، داروخانه ها، تعمیرگاه‌های خودرو و غیره مجاز به فعالیت هستند.

گفتنی است، هنوز جزئیات دقیقی از نحوه فعالیت صنوفی که در این ایام مجاز به فعالیت هستند، اعلام نشده، اما در خصوص تعطیلی برای سراسر کشور تصمیم گیری شده است.

ستاد کرونا هنوز جزئیات تعطیلی را اعلام نکرده/ تعطیلی اصناف سراسری است

همچنین قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران اظهار کرد: بر اساس اعلام و تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا، اصناف تهران از روز دوشنبه مورخ ۲۵ مرداد تا روز شنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.

او افزود: این تصمیم گیری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته است که می‌تواند قدم موثری در حفظ جامعه از ویروس کرونا باشد.

رئیس اتاق اصناف تهران بیان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا تا این لحظه فقط اعلام تعطیلی کرده و تاکنون جزئیاتی از شیوه فعالیت مشاغل مجاز به دست ما نرسیده است.

بر اساس این گزارش، طبق اطلاع رسانی روابط عمومی اتاق اصناف ایران، این تصمیم گیری مختص تهران نیست و مربوط به سراسر کشور می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد