اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 اشتباه که متابولیسم شما را پایین می آورد

بالا نگه داشتن متابولیسم برای کاهش وزن و جلوگیری از آن بسیار مهم است. با این حال ، چند اشتباه کوچک در سبک زندگی شما ممکن است متابولیسم شما را پایین کند.

6 اشتباه که متابولیسم شما را پایین می آورد

بالا نگه داشتن متابولیسم برای کاهش وزن و جلوگیری از آن بسیار مهم است. با این حال ، چند اشتباه کوچک در سبک زندگی شما ممکن است متابولیسم شما را پایین کند.

وجود این عادت ها در زندگی روزمره شما می تواند فرایند کاهش وزن را دشوار کند و حتی در طولانی مدت شرایط اضافه وزن را نیز برای شما ایجاد کند.

تغذیه

1.نخوردن صبحانه
هنگامی که در شب می خوابید بدن شما در این زمان هیچ غذایی دریافت نمی کند و پس از بیدار شدن در صبح متابولیسم بدن شوع به فعالیت می کند در نتیجه برای تداوم فعالیت متابولیسم تا یک ساعت پس از بیدار شدن صبحانه بخورید.

2.انتخاب صبحانه درست
سعی کنید در صبحانه غذاهایی مصرف کنید که متابولیسم بدن را افزایش دهند. پروتئین یکی از مواد غذایی است که می تواند به این امر کمک کند.

3.عدم مصرف آب کافی
بیش از سه چهارم بدن شما از آب تشکیل شده است و تقریبا همه فرآیندهای بدن شما وابسته به آب است. یکی از این فعالیت ها سوخت و ساز بدن است که برای این کار نیاز به آب دارد و هیدراته نبودن باعث بهم خوردن نظم و متابولیسم بدن می شود.

آب کافی

4.عدم دریافت کالری مورد نظر
شاید با خودتان فکر می کنید با حذف وعده های غذایی تان زودتر به وزن دلخواهتان می رسید، این کار اشتباه است زیرا بدنتان احساس می کند که شما گرسنگی هستید و به همین خاطر کالری سوزی می کند و متابولیسم بدن پایین می آید.

5.کم خوابی
خواب کم مقاومت نسبت به انسولین رو زیاد می کند و باعث می شود قند خون بالا برود از طرفی هم عملکرد هورمون های متابولیسم را مختل می کند.

6.استرس زیاد
استرس زیاد باعث می شود که بدن ما غذایی که دریافت می کند را به آرامی بسوزاند از طرف دیگر نیز هورمون های اشتها را تحریک می کند که همین امر باعث پرخوری عصبی می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد