اونس طلا2415.98
مظنه14,631,000
18 گرم3,377,500
ارزش سکه32,963,643
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,100,000
نیم23,000,000
ربع14,900,000

نشانه های اینکه شما به بلوغ روانی رسیده اید

بلوغ روانی نیز یکی از دوره های مهم زندگی انسان است که می تواند نقش مهمی در موفقیت و شکست های آینده انسان می تواند داشته باشد.

نشانه های اینکه شما به بلوغ روانی رسیده اید

بلوغ روانی نیز یکی از دوره های مهم زندگی انسان است که می تواند نقش مهمی در موفقیت و شکست های آینده انسان می تواند داشته باشد .

مسئولیت پذیری مهم ترین نشانه پختگی در افراد است. افراد پخته سهم خودشان را در مشکلات ایجاد می پذیرند و نقص ها و کمبودهای خودشان را به دیگران فرافکنی نمی کنند.

افراد پخته تنهایی را دلیلی برای ورود به روابط مخرب نمی دانند و خودشان را درگیر روابط کوتاه مدت، سطحی و بیهوده نمی کنند.

در زمان بروز مشکلات دنبال مقصر نیستند و به دنبال راه حل می گردند. همچنین آن ها داشته هایشان را به رخ دیگری نمی کشند و در مقابل انتقاد سازنده گارد نمی گیرند و به آن فکر می کنند.

احساسات

افراد پخته اعتماد به نفس سالم دارند آن ها توهم خودشیفتگی ندارند بلکه نقاط مثبت و منفی خودشان را همانطور که هست میپذیرند و از دانش و تجربه دیگران نیز کمک می گیرند و خودشان را دانای کل نمی دانند.

آن ها بین احساس و عقل تعادل برقرار می کنند و تصمیماتشان را نه کاملا هیجانی و تکانشی و نه صرفا منطقی و ناشی از سرکوب می گیرند.

این افراد اهداف منطقی در زندگی دارند، اهدافشان با توجه به ویژگی ها و شرایط زندگی خودشان است و کاملا قابل دسترس و واقع بینانه‌ است.

آن ها قادرند در مورد احساسات درونی شان به راحتی صحبت کنند ، این افراد در هنگام عصبانیت به شکلی قاطع درباره موضوع بحث می کنند، عشق و علاقه خود را به افراد مورد علاقه شان به راحتی ابراز می کنند و در زمان ناراحتی مشکلی با ابراز غم و دردشان ندارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد