اونس طلا2337.49
مظنه14,506,000
18 گرم3,348,700
ارزش سکه32,682,018
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

چند خوراکی خوشمزه که به شما در چاق شدن کمک می کنند

همانطور که برخی از افراد از اضافه وزن رنج می برند برخی از افراد نیز سلامتی شان به دلیل کمبود وزن در خطر است.

چند خوراکی خوشمزه که به شما در چاق شدن کمک می کنند

همانطور که برخی از افراد از اضافه وزن رنج می برند برخی از افراد نیز سلامتی شان به دلیل کمبود وزن در خطر است.

برای برخی از افراد ، افزایش وزن یا افزودن عضله می تواند به همان اندازه کاهش وزن برای دیگران دشوار باشد. این دسته از افراد برای اضافه کردن به وزن خود باید از یک رژیم غذایی خاص بهره ببرند تا بتوانند به شکلی سالم به وزن خود اضافه کنند.

آن دسته از افرادی که به دنبال افزایش وزن خود هستند بهتر است در نظر داشته باشند که افزايش مصرف تنقلات و غذاهاي چرب، راه مفيد و علمي براي افزايش وزن نیست بلکه می تواند در طولانی سلامت کلی بدن آن ها را نیز تحت تاثیر قرار بدهد و حتی در مواردی منجر به افزایش وزن نیز نشود.
به صورت كلي براي افزايش وزن، افراد لاغر بهتر است:

1. آجيل و دانه‌ها را به عنوان ميان‌وعده‌هاي مفيد در طول روز مصرف کنند. چرا كه آجيل‌ها علاوه بر تأمين انرژي داراي چربي امگا۳ و فيبر هستند.

آجیل

2. براي افزايش توده عضلاني و عدم تجمع چربي در بدن مي‌توانند همراه رژيم غذايي مناسب ورزش را در برنامه روزانه خود وارد کنند.

3. تنوع را در رژیم غذایی خود با مصرف گروه‌هاي غذايي مختلف رعایت کنند. و تعادل را نیز در مصرف به مقدار كافي از هر گروه غذايي مدنظر داشته باشند و در برنامه غذايي خود رعايت كنند.

4. از كره بادام زميني در مقادير متعادل در وعده صبحانه استفاده کنید. علاوه بر اين در صورت عدم ابتلا به آلرژي از خود بادام زميني نيز مي‌توانید، استفاده کنید.

بادام زمینی

5. ميوه‌هاي خشك مي‌توانند انتخاب مناسبي براي ميان‌وعده‌ها به ويژه براي افراد شاغل در نظر گرفته شود.

6. وعده‌ هاي غذايي كوچك و مكرر در طول روز داشته باشید. چرا كه اين روش در افراد كم‌ اشتها مي‌تواند در افزايش دريافت غذايي موثر واقع باشد.

7. همچنین مصرف پروتئین را در رژیم غذایی خود جدی بگیرید. گوشت قرمز منبع عالی پروتئین است که به شما در افزایش عضله کمک می کند. هرچه گوشت چرب تر باشد ، کالری بیشتری دریافت خواهید کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد