اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ابروهای زیبا می خواهید ؟ این مطلب را بخوانید !

در این مقاله 4 راه سریع برای داشتن ابروهایی مرتب بدون خروج از منزل آورده شده است!

ابروهایی زیبا می خواهید؟ اینجا تنها در چند مرحله ساده!

ابرو

ابرو یکی از مهم ترین ویژگی های صورت است که هیچکس نمیخواهد نامرتب باشند؛ اما شاید همه وقت یا پول نداشته باشند که بطور منظم به آن ها برسند. انجام این کار توسط خودتان کمی نگران کننده است، اما واقعاً چندان هم دشوار نیست! ما اینجا برای شما 4 نکته ساده در مورد نحوه فرم دادن به ابروها را داریم!

1. مرطوب کننده بزنید

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ، اما ابروهای شما به اندازه موهای شما به توجه نیاز دارند! مقداری سرم مرطوب کننده روی ابروهای خود بمالید تا پر و سالم به نظر برسند. همچنین می توانید از روغن های ارگانیک برای این کار استفاده کنید ، مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون. پوست شما نیز خوشحال خواهد شد!

2. مرتب کنید

اگر زمان زیادی ندارید، فقط جداکردن موهای سرگردان می تواند برای تمیز و مرتب بنظر رسیدن ابروهای شما بسیار مفید باشد و چهره شما را بسیار آراسته تر نشان دهد. اگر خود موهای ابروها نیز واقعاً بلند است، می توانید آنها را کمی کوتاه کنید تا مرتب تر به نظر برسند.

به ابروهای خودت مرطوب کننده بزنید

3. شانه کنید

شما هر روز موهای خود را شانه می کنید ، پس چرا ابروهای خود را شانه نمیزنید؟ اینکار فوراً ظاهر آنها را مرتب نشان می دهد! میتوانید برای اینکار از یک مسواک قدیمی و یا شانه کوچک ابرو که در اکثر فروشگاه های محصولات زیبایی موجود است استفاده کنید. مسواک یا شانه ابرو را همراه با جهت رشد موها کمی به سمت بالا ببرید.

4. آنها را پر کنید

با استفاده از مداد ابرو می توانید ابروهای خود را کمی پرتر کنید تا شکل آنها مشخص تر و منظم تر به نظر برسد. برای مداد خود ، باید رنگی انتخاب کنید که دو درجه روشن تر از رنگ ابروها باشد. اگر موهای شما بور یا بلوند و یا نقره ای است ، باید رنگی را انتخاب کنید که دو درجه تیره تر است.

ابرو های زیبا

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد