اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: تمام کارشناسان قیمت طلا را نزولی پیش بینی کردند

پس از سقوط بسیار شدید قیمت طلا در روز جمعه، کارشناسان پیش بینی های خود را برای روز های آینده به روز کردند و تمام آنها پیش بینی کردند که افت قیمت طلا ادامه خواهد یافت.

نظرسنجی: تمام کارشناسان قیمت طلا را نزولی پیش بینی کردند

پس از سقوط بسیار شدید قیمت طلا در روز جمعه، کارشناسان پیش بینی های خود را برای روز های آینده به روز کردند و تمام آنها پیش بینی کردند که افت قیمت طلا ادامه خواهد یافت.

با این حال سرمایه گذاران همچنان بر این باورند که قیمت طلا فضا برای صعود قیمت داشته و بیش از 50 درصد از آن ها پیش بینی کرده اند که در ادامه این هفته قیمت طلا صعودی خواهد شد.

هر هفته سایت جهانی کیتکو نیوز یک نظرسنجی برگذار کرده و از کارشناسان و سرمایه گزاران بازار طلا می خواهد تا قیمت طلا در هفته پیش رو را پیش بینی کنند.

در نظرسنجی این هفته اکثریت کارشناسان نسبت به آینده قیمت طلا رای نزولی دادند و هیچ رای صعودی وجود نداشت در حالی که نظرسنجی هفته گذشته فاقد حتی یک رای نزولی بود.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1762 دلار بسته شده است و بازار های جهانی به تعطیلات آخر هفته رفته اند. تحلیلگران پیش بینی می کنند که با باز شدن بازار در روز دوشنبه قیمت ها همچنان به ریزش خود ادامه دهند.

کالین سیزینسکی، تحلیلگر بازار، گفت که وقتی احساسات نزولی در بازار طلا تا این حد قوی باشد نمی توان انتظار صعود قیمت طلا در روز های آینده را داشت.

وی ابراز داشت که بهبود داده های مربوط به اشتغال و دستمزد ایالات متحده باعث افزایش ارزش شاخص دلار آمریکا شده و بازده خزانه داری را افزایش داده است که می تواند به سقوط بیشتر قیمت طلا دامن بزند.

کارشناسان پیش بینی می کنند که در صورتی که طلا نتواند سطح 1760 دلار را حفظ کند حمایت 1750 دلاری فعال شده و عبور از این حمایت قیمت طلا را به 1700 و 1680 دلار خواهد رساند.

در نظرسنجی این هفته کیتکونیوز 15 تحلیلگر وال استریت شرکت کردند که 13 نفر یا 88 درصد از آن ها معتقد بودند قیمت طلا در روز های پیش رو روند نزولی خواهد داشت و دو نفر یا 12 درصد نیز نسبت به طلا بی طرف بودند.

از طرف دیگر 1128 سرمایه گذار در این نظرسنجی شرکت کردند که 603 نفر از آنها معتقد بودند قیمت طلا در هفته پیش رو صعود خواهد کرد. 305 نفر معتقد بودند قیمت طلا نزولی خواهد شد و 220 نفر رای ممتنع دادند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد