اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا موهای خیلی چربی دارید؟ نکته ای که باید به آن دقت کنید.

این راه کمک می کند تا از زود چرب شدن موهای خود جلوگیری کنید.

این راه کمک می کند تا از زود چرب شدن موهای خود جلوگیری کنید.

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که دارای موهای چرب هستند؛ اگر چنین است پس حتما تابحال تجربه کرده اید با اینکه تازه حمام بوده اید و موهایتان تمیز است اما بنظر چرب و کثیف می رسد! احساس خیلی بدی است ، هرچقدر هم از انواع شامپوها و لوسیون ها و معجون های دیگر استفاده می کنید اما گویا نمی تواند تغییری در وضعیت ایجاد کند! خوشبختانه ما برای شما راه حلی داریم؛ احتمالاً قبلاً به این موضوع فکر نکرده اید!

برس مو

بسیاری از مردم تمیز کردن این یک چیز را فراموش می کنند و همین امر یکی از علل مهم چرب شدن زودهنگام موهاست: برس موهای شما. شما تقریباً هر روز از آن استفاده می کنید ، اما آیا تابحال آن را به درستی تمیز کرده اید؟ احتمالاً کافی نباشد، اما بسیار مهم است که یک بار در ماه حتما آن را تمیز کنید. برس موی شما محل پرورش باکتری هایی است که می توانند موهای شما را چرب کرده و باعث تحریک پوست سر شما شوند.

برس مو

کامل تمیز کنید

اگر می خواهید برس موهای خود را به درستی تمیز کنید، ابتدا باید مطمئن شوید که تمام موهای سرگردان را از آن جدا کرده سپس ، از موچین استفاده کنید و تمام کرک و پرزهایی که در آن گیر کرده اند را بیرون بیاورید؛ این تمام کارهای مقدماتی بود، اکنون زمان شروع نظافت واقعی است!

مقداری آب صابون را با استفاده از شامپو و آب گرم ملایم آماده کنید و برس را داخل آن قرار دهید ،سر سنجاق ها رو به پایین باشد و مطمئن شوید که برس به طور کامل در آب غوطه ور نیست چون کوسن اگر کامل خیس شود ممکن است بوی نامطبوعی ایجاد کند. برس را در بیاورید و آن را خشک کنید، در اینجا نیز سر سنجاق ها رو به پایین باشد. اکنون ، بار دیگر آماده استفاده است!

آیا موهای خیلی چربی دارید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد