اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط شدید قیمت طلا، طلا نزولی خواهد شد؟

با شروع روز گذشته قیمت طلا افزایش بسیار زیادی یافت اما در ادامه روز فلز زرد شاهد افت بسیار شدیدی بود و تقریبا تمام رشد روزانه خود را از دست داد.

سقوط شدید قیمت طلا، طلا نزولی خواهد شد؟


با شروع روز گذشته قیمت طلا افزایش بسیار زیادی یافت اما در ادامه روز فلز زرد شاهد افت بسیار شدیدی بود و تقریبا تمام رشد روزانه خود را از دست داد.

سقوط شدید در بازار طلا باعث شد تا قیمت این فلز گرانبها از 1834 دلار به 1810 دلار رسیده و در روز نزدیک به 25 دلار افت را از خود نشان دهد.

عامل اصلی ریزش شدید قیمت طلا را می توان داده های کلان اقتصادی ایالات متحده دانست. داده های مربوط به بخش خدمات ایالات متحده در روز گذشته منتشر شد و حاکی از بهبود قابل توجه اقتصاد این کشور بود.

همچنین این داده ها نشان دهنده بهبود در وضعیت اشتغال هستند. اقتصاد دانان برای بررسی وضعیت اشتغال به این داده ها توجه زیادی می کنند. این داده ها همچنین نشان داد که تقاضا برای کارمندان افزایش یافته و مردم حاضر به کار در بخش های رده پایین خدماتی نیستند.

همچنین داده های منتشر شده نشان دهنده افزایش قابل توجه تورم برای سومین ماه متوالی بود و به بالاترین میزان از سال ۲۰۰۵ رسیده است.

با انتشار این اخبار و داده ها طلا تمام دستاورد های روزانه خود را از دست داده و همانطور که در بالا اشاره کردیم قیمت آن به ۱۸۱۰ دلار رسید.

اندرو هانتر اقتصاددان ارشد آمریکایی ابراز داشت که اعداد و ارقام بهتر از حد انتظار باعث از بین رفتن نگرانی ها نسبت به کند شدن رشد اقتصاد در سه ماهه سوم سال شد اما با این وجود خطر تورم همچنان وجود دارد.

وی ادامه داد که افزایش شاخص خدمات به ما نشان داد که رشد اقتصادی بسیار بهتر از تصور بوده است اما جزئیات نشان دهنده افزایش تورم بوده و در ادامه می تواند بدتر شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد