اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا و سکه کاهش یافت/۲ عامل تاثیرگذار بر کاهش معاملات در بازار طلا و سکه

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:امروز کاهش نرخ ارز قیمت طلا و سکه را کاهش داد.

محمد کشتی‌آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:در معاملات امروز همزمان با کاهش نرخ ارز قیمت طلا و سکه نیز کاهش یافت در حالیکه قیمت اونس جهانی تغییر چندانی نداشت.

وی گفت اگر سراسر کشور 2 هفته تعطیل شود طبیعتا معامله و داد وستدی انجام نخواهد شد اما قیمتها (نرخ ارز و انس جهانی)متوقف نمی شود بنابراین تاثیر چندانی بر قیمت طلا و سکه ندارد وفقط حباب سکه کاهش می یابد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:اکنون قیمت دلار در کانال 25450 تومان می باشد و نسبت به روز گذشته کاهش یافته و همین کاهش، افت 150 هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته را رقم زده است.

وی گفت هم اکنون حباب سکه در حدود 450 تا 500 هزار تومان در نوسان بود.

کشتی آرای در مورد وضعیت بازار طلا گفت:هنگامی که قیمتها کاهشی می شود معاملات با احتیاط انجام می شود و طبیعتا فروشنده زیاد می شود.

وی گفت دو عامل باعث کاهش سطح معاملات در دو روز گذشته شده از یک طرف مردم در انتظار تحلیف ریاست جمهوری هستند و بسیاری از فعالین هم در انتظار تیم اقتصادی دولت آینده هستند زیرا یک تیم قوی اقتصادی می تواند باعث کاهش نرخ ارز شود.

قیمت طلا

قیمت طلا و سکه امروز 11 مرداد ۱۴۰۰

محمد کشتی آرای در معاملات امروز قیمت سکه طرح قدیم با 100 هزار تومان کاهش 10 میلیون 800 هزار تومان ، سکه طرح جدید نیز 11 میلیون و 180 هزار تومان ،نیم سکه 5 میلیون و 800 هزار تومان و ربع سکه 3 میلیون 720 هزار تومان اعلام کرد.

همچنین در معاملات امروز قیمت سکه های یک گرمی بانک مرکزی نیز 2 میلیون 300 هزار تومان داد و ستد شد.

امروز قیمت یک مثقال طلا 4 میلیون 720 هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز به یک میلیون و 89 هزار و 500 تومان رسید در حالیکه روز گذشته یک میلیون و 100 هزار تومان بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد