اونس طلا2337.71
مظنه14,701,000
18 گرم3,393,700
ارزش سکه33,121,353
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,350,000
نیم23,800,000
ربع14,400,000

چگونه خواب رفتن دست و پاهایمان را درمان کنیم؟

معمولاً وقتی در دست یا پایمان احساس سر شدن و سوزن سوزن شدن می‌کنیم با یک احساس بی‌حس شدن بدن، می گوییم دست یا پایمان خواب‌رفته است.

چگونه خواب رفتن دست و پاهایمان را درمان کنیم؟

معمولاً وقتی در دست یا پایمان احساس سر شدن و سوزن سوزن شدن می‌کنیم با یک احساس بی‌حس شدن بدن، می گوییم دست یا پایمان خواب‌رفته است.

دلایلی مختلفی می تواند منجر به گزگز کردن و خواب رفتن دست و پا شود از جمله دلایلی که منجر به این مسئله می شوند شامل علل تغذیه ای، افزایش چربی و کلسترول، کاهش ویتامین ها مانند ویتامین گروه B و D وE، کاهش الکترولیتها مانند کلسیم ،منیزیوم ،روی، افزایش قند، افزایش اوره و متابولیت ها، مسمومیت با نیکوتین سیگار، ورزش نکردن یا کم خوابی، اختلال هورمون ها مانند هورمون تیرویید و انسولین و استروژن.

شمامی توانید برای درمان خواب رفتن دست و پاها از روش های خانگی زیر بهره ببرید.

دست

1.کمپرس گرم
یک عدد حوله را در آب گرم بخیسانید، آب اضافی آنرا بگیرید و سپس به مدت 10 دقیقه بر روی منطقه مورد نظر اعمال کنید تا زمانی که احساس بهتری داشته باشید.

2.ماساژ
روغن نارگیل را روی پوستتان اعمال کنید و به آرامی ماساژ دهید 2 تا 3 قاشق چای خوری روغن نارگیل را در قسمت های بی حس بدنتان اعمال کنید و با انگشتانتان به مدت 5 تا 7 دقیقه به آرامی ماساژ دهید.

3. زردچوبه
یک قاشق چای خوری پودر زردچوبه را در یک فنجان شیر حل کنید. این محلول را روی شعله ی کم حرارت دهید. مقدار اندکی عسل به آن اضافه کنید و روزی یک بار بنوشید تا جریان خون در بدن تان بهبود یابد.

4. بابونه
2 قاشق غذاخوری پودر بابونه خشک شده را با کمی آب در یک کاسه ترکیب کنید، تا زمانی که یک ماسک غلیظ به دست آورید.

بابونه

5. مصرف غذاهای غنی از منیزیم
مصرف غذاهای غنی از منیزیم مانند آووکادو، ماهی، کره، ماست بدون قند، موز، لوبیا برای بهبود علائم بی حسی به طور روزانه توصیه می شود.

6.مصرف غذاهایی حاوی ویتامین B
ویتامین B12 و ویتامین B6 در بهبود عملکرد سیستم عصبی نقش مهمی ایفا می کند، بنابراین جذب و مصرف این ویتامین ها با مقدار کنترل شده برای درمان مناطق بی حسی بدن بسیار مهم است.

7. ویتامین D

8. لوبیای قرمز و زنجبیل تازه

9.دارچین
یک قاشق چای خوری پودر دارچین را با یک فنجان آب گرم ترکیب کنید و روزانه یک بار بنوشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد