اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

موانعی که می توانند یک ازدواج موفق را منجر به شکست کنند

ازدواج امری بسیار مهم و ضروری است که تمام اتفاقات آن می تواند زندگی آینده فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

موانعی که می توانند یک ازدواج موفق را منجر به شکست کنند

ازدواج امری بسیار مهم و ضروری است که تمام اتفاقات آن می تواند زندگی آینده فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

ازدواج درابتدا باید با آگاهی و شناخت کامل و براساس معیار و ملاک های درستی شروع شود و هرگاه هر دو نفر به شناخت کامل از یکدیگر رسیدند اقدام برای ازدواج کنند.

عدم آگاهی درباره ویژگی های شخصیتی و رفتاری فرد مقابل و همچنین عدم درک درست از خواسته و نیاز های فرد در ازدواج می تواند یک ازدواج را منجر به شکست کند. در عین حال عوامل بسیاری می توانند مانند یک مانع بر س یک ازدواج موفق جود داشته باشند.

1. نداشتن مرز روانی: از شما انتظار دارد تمام مسائلتان را حتی روابط مربوط به گذشته را با او در میان بگذارید و به او توضیح دهید.

ازدواج

2.تحمل نکردن حریم خصوصی یکدیگر: این مسئله که فرد مقابل را دائما تحت فشار بگذاریم که اتفاقات و رویداد های خصوصی اش را با ما درمیان بگذارد در عین حال که احساس راحتی از انجام این کار ندارد می تواند موجب ازبی رفتن رابطه شود.

3. صداقت: این مسئله که فرد از طرف مقابل خود توقع داشته باشد که صادقانه برخورد کند اعتماد داشته باشد و رفتار مهربانانه ای از خود نشان دهد اما خود فرد آن ها را انجام ندهد می تواند مرزهای رابطه را ازبین ببرد.

4. داشتن استاندارد های غیرممکن بالا: اینکه انتظار داشته باشیم که پارتنر ما بی نقص باشد و همانگونه که انتظار داریم رفتار کند از موانع رابطه می باشد چرا که همه اشتباه می کنیم و اشتباه باعث یادگیری ما می شود.

موانع

5. تحمل نکردن تفاوت ها: حتی دوقلهای همسان نیز نقاط نظر متفاوتی دارند. پس با نپذیرفتن تفاوت ها و نقاط نظر تنها به رابطه ی خود لطمه می زنیم.

6. کنترل کردن: سوال پرسیدن ها مداوم درباره تمام جزئیات و سرک کشیدن در هر کاری که فرد انجام می دهد همگی نشانه کنترل کردن هستند و این کار آسیبی جدی به رابطه وارد می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد