اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 کاری که متخصصان پوست برای حفظ زیبایی پوست خود انجام می دهند

چطور متخصصان پوست ،خود پوستی صاف و بدون علائم پیری دارند؟ ما هشت کاری را که آنها هر روز برای حفظ زیبایی پوست انجام می دهند ، به اشتراک می گذاریم

8 کاری که متخصصان پوست برای حفظ زیبایی پوست خود انجام می دهند

پوستی صاف و بدون علائم پیری؟ همه ما آن را می خواهیم. اگرچه ما کنترل کاملی بر روند پیری نداریم(بله ، به دلیل جاذبه) اما کارهایی وجود دارد که می توانیم روند پیری را کند کنیم. متخصصان پوست بهتر از هر کس می دانند که چگونه با این روش برخورد کنند. بنابراین ، ما هشت کاری را که آنها هر روز برای حفظ زیبایی پوست انجام می دهند ، به اشتراک می گذاریم.

1. روی بالشت ساتن بخوابید

با خوابیدن روی روبالشی ساتن می توانید از بسیاری ار آسیب ها جلوگیری کنید. پس از فقط یک شب ،آن چروک های مزاحمی که در خواب روی صورت شما ایجاد می شود به تاریخ خواهد پیوست.علاوه بر آن، محصولات پوستی که قبل از خواب به صورت خود می زنید جذب روبالشی شما نمی شوند.

از مصرف زیاد قند پرهیز کنید

2. میوه و سبزیجات بخورید

متخصصان پوست همیشه خوردن میوه و سبزیجات را توصیه می کنند.با خوردن میوه و سبزیجات کافی ،آنتی اکسیدان های کافی به بدن خود می رسانید. این امر برای داشتن پوستی سالم بسیار مهم است.

3. از ایرپاد خود استفاده کنید

آیا می دانستید که تلفن شما بیشتر از صندلی توالت حاوی باکتری است؟ به گفته متخصصان پوست، نگه داشتن تلفن کنار گوش عاقلانه نیست؛ در عوض استفاده از ایرباد هنگام استفاده از تلفن هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند.

4. از مصرف زیاد قند پرهیز کنید

متخصصان پوست سالهاست آن را می شناسند: شکر برای پوست شما مفید نیست.قند می تواند کلاژن پوست شما را سفت کرده و باعث ایجاد چین و چروک سریعتر شود. ما درک می کنیم که مصرف نکردن شکر بسیار دشوار است، اما با حذف حتی یک قاشق غذاخوری، در حال حاضر کارهای زیادی انجام می دهید.

8 کاری که متخصصان پوست برای حفظ زیبایی پوست خود انجام می دهند

5.از خود در برابر آفتاب محافظت کنید

همه ما در تابستان، مقدار مناسبی کرم ضد آفتاب می زنیم.اما وقتی اولین تابش آفتاب در پاییز ظاهر می شود، کلا آنرا فراموش می کنیم. متخصصان پوست به ما می گویند ، صرف نظر از زمان سال، خورشید همیشه خورشید است. حتی زمانی که شدت آن زیاد نیست، مهم است که کرم ضد آفتاب به صورت خود بزنید چراکه اشعه ماوراء بنفش باعث ایجاد چین و چروک می شود!

6. ویتامین های کافی دریافت کنید

متخصصان پوست به میزان ویتامین هایی که مصرف می کنند توجه زیادی می کنند. برای جوان و سالم نگه داشتن پوست ، متخصصان پوست توصیه می کنند روغن ماهی کافی دریافت کنید. علاوه بر این ، ویتامین های مختلف B نیز می تواند پوست شما را بهبود بخشند.

7. دوش آب گرم را کنار بگذارید

آیا هر روز صبح دوش آب گرم می گیرید؟ بسیار آرامش بخش است، اما آنقدرها هم عاقلانه نیست. دوش آب گرم باعث می شود چربی های زیادی از پوست خارج شود. علاوه بر این ، التهاب پوست می تواند سریعتر اتفاق بیفتد و باعث ایجاد خشکی و لکه شود.

8. از محصولات مناسب استفاده کنید

مهم است که هر روز صبح و عصر پوست خود را با یک روتین پاکسازی مراقبت کنید؛ با انتخاب ژل پاک کننده، کرم روز، کرم شب یا سرم.در ضمن از محصولات دارای عطر زیاد که تنها به پوست شما آسیب می رسانند ،خودداری کنید.

دوش آب گرم را کنار بگذارید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد