اونس طلا2313.18
مظنه15,381,000
18 گرم3,550,700
ارزش سکه34,653,393
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

آمریکا از هرگونه تلاش برای احیای روابط عادی با ایران استقبال می‌کند!

یک دیپلمات آمریکایی در بغداد ادعا کرد این کشور به دنبال برقراری روابط عادی با ایران و پرهیز از تشدید تنش است.

به گزارش سایت طلا به نقل از آناتولی، «متیو تولر»، سفیر آمریکا در بغداد ادعا کرد این کشور از هرگونه تلاش دیپلماتیک که منجر به احیای روابط عادی با ایران شود استقبال می‌کند!

این دیپلمات آمریکایی هنگام دیدار با «قاسم الاعرجی»، مشاور امنیت ملی عراق این اظهارات را بیان کرده و به نوعی بغداد را میانجی بین واشنگتن و تهران قرار داده است.

دفتر مشاور امنیت ملی عراق نیز بعد از این دیدار اعلام کرد سفیر آمریکا در عراق عدم تمایل واشنگتن از افزایش تنش با ایران به ویژه در خاک عراق را اعلام کرده است.

در این نشست همچنین نتایج سفر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به واشنگتن و همچنین وضعیت سیاسی و امنیتی و شفافیت انتخابات آینده (اوایل اکتبر آینده) مورد بحث قرار گرفت.

سفیر آمریکا در بغداد در حالی ادعا می‌کند که آمریکا به دنبال روابط عادی با ایران است که چندی پیش با وجود تلاش‌های مستمر ایران برای احیای توافق هسته‌ای، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد ایران گام مهمی برای بازگشت به توافق هسته‌ای برنداشته است!

مقامات دولت آمریکا در حالی داعیه بازگشت به برجام را مکررا عنوان می‌کنند که برغم گذشت بیش از ۶ ماه از روی کار آمدن این دولت هنوز هیچ گام عملی در راستای عمل به توافقی که خود آن را نقض کردند و همچنین برداشتن تحریم‌ها برنداشته اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد