اونس طلا2153.26
مظنه14,167,000
18 گرم3,270,400
ارزش سکه31,918,251
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

متولدین کدام ماه مغرورترین افراد هستند؟

همه افراد از میزان قابل توجهی غرور برخوردار هستند با این حال متولدین هر ماه میزان غرور متفاوتی از دیگر ماه ها دارند.

متولدین کدام ماه مغرورترین افراد هستند؟

همه افراد از میزان قابل توجهی غرور برخوردار هستند با این حال متولدین هر ماه میزان غرور متفاوتی از دیگر ماه ها دارند.

غرور یکی از احساسات بشری است که در عین حال که می تواند آسیب زننده باشد می تواند از انسان در برابر نظرات و احساسات مخرب محافظت کند.

فروردین

به شما توصیه می کنیم هرگز غرور و شخصیت یک فروردین ماهی را نشانه نگیرید زیرا شما را نابود خواهن کرد. اگر به غرور و شخصیت یک فروردین ماهی آسیب بزنید آن ها را تا روزی که زنده هستند با خود دشمن کرده اید.

اردیبهشت

این افراد نیز غرور زیادی دارند اما در نسبت با فروردینی ها از خود خشم و نفرت کمتری نشان می دهند و گاهی غرور آن ها دریک سکوت خلاصه می شود. همچنین اگر یک مسئله برای آن ها ارزش داشته باشد پا بر روی غرور خود نیز می گذارند.

خرداد

افراد خرداد ماهی به همان میزان که غرور دارند به همان میزان نیز از تواضع برخوردار هستند. اگر در مقابل تواضع ان ها خود برخورد کنید می توانید ببینید که آن ها بهترین دوست شما می شوند اما اگر تواضع آن ها را وظیفه نشان بدهید با غرور بی پایان آن ها روبه رو خواهید شد.

مغرور

تیر

تیرماهی ها افرادی به شدت سهل گیر و مردمی هستند اما در عین حال غرور آن ها اجازه نمی دهد که برای منافع خود به دیگران التماس کند. آن ها سعی می کنند شخصیت خود را در حالتی حفظ کنند.

مرداد

مرداد ها از جمله افراد بسیار مغرور هستند اما اگر مشاهده کردید که غرورش را به خاطر شما کنار گذاشته است بدانید که شما را بسیار دوستت دارد زیرا مهم ترین دارایی یک مرداد ماهی غرور او است.

شهریور

آن ها برای افرادی که دوستش داشته باشند غرور خود را زیرپا می گذارند و برای او می جنگند با این حال اگر همان فرد به هر طریقی به غرور یک شهریور ماهی آسیب بزند برای همیشه از زندگی او حذف خواهد شد.

مهر

غرو مهر ماهی ها قابل احترام است زیرا اگربه غرور به آن ها آسیب بزنید در برابر شما سکوت می کنند و خود را سرزنش می کنند که چرا شما را به زندگی خود راه داده اند در حالی که ارزش دوستی با آن ها را نداشته اید.

مهرماهی

آبان

آبانی ها ازغرور خود برای محافظت از خود در برابر دیگران استفاده می کنند زیرا دنیای آن ها با دنیای دیگران متفاوت است و این می تواند برای آن ها دردسر ایجاد کند. غرور آن ها اجازه نمیدهد که با هر فردی دوست شوند و خود را تسلیم او کنند.

آذر

آذر ماهی ها از جمله افرادی هستند که تحمل آن ها به دلیل غرور زیادشان کاری بسیار دشوار است زیرا ان ها خودشان و غرورشان را مقدم بر هرچیزی می دانند و ممکن است شما را قربانی غرورشان کنند.

دی

آن ها به دلیل رور زیادی که دارند هیچ کس را لایق را تکیه کردن نمی دانند و تمام تلاش شان را می کنند تا تنهایی مشکلاتشان را برطرف کنند.غرور ان ها هرگز اجازه نمی دهد از فرد دیگری طلب کمک کنند.

بهمن

جنس غرور بهمن ماهی به آن ها اجازه نمی دهد که همواره در دسترس همه باشند، منت کسی را بکشند، بی دلیل از فردی عذرخواهی کنند و هرگز محبت را از فرد دیگری گدایی نمی کنند.

اسفند

تنها یک اسفندماهی است که می تواند با وجود غرور با دیگران نیز مهربان باشد. غرور آنهااجازه نمی دهد که فردی را آزار دهند اما در عین سریعا فردی را که او را آزار دهد از زندگی اش بیرون می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد