اونس طلا2327.1
مظنه15,282,000
18 گرم3,527,800
ارزش سکه34,430,346
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

علاقه شما به چای یا قهوه درباره شخصیت تان چه می‌گوید

نوشیدنی مورد علاقه بسیاری از افراد در سراسر دنیا چای یا قهوه است. سالانه مقدار زیادی چای و قهوه در سراسر دنیا درحال مصرف شدن است.

علاقه شما به چای یا قهوه درباره شخصیت تان چه می‌گوید

نوشیدنی مورد علاقه بسیاری از افراد در سراسر دنیا چای یا قهوه است. سالانه مقدار زیادی چای و قهوه در سراسر دنیا درحال مصرف شدن است.

اما افراد با شخصیت های مختلف نوشیدنی متفاوتی را نیز انتخاب می کنند. شخصیت افرادی که به قهوه علاقه مند هستند با افرادی که چای را ترجیح می‌دهند متفاوت است.

برون گرا ها و میان گرا ها به طور معمول چای را ترجیح می دهند اما نکته جالب در این مطلب است که تحقیقات انجام شده نشان داده است مصرف کافئین به برونگراها کمک می کند عملکرد بهتری در کارشان داشته باشند.

قهوه

در عین حال افرادی که قهوه نوشیدنی موردعلاقه شان است افراد ریسک پذیر تری هستند. مسئله این است بین مصرف قهوه و هیجان خواهی ارتباط وجود دارد یعنی احتمال لذت بردن از کارهای خطرناک و هیجانی در مصرف کنندگان قهوه بیشتر است.

طرفداران قهوه به طور معمول علاقه زیادی به سگ ها دارند. در نظرسنجی انجام شده شرکت کنندگانی که قهوه را ترجیح می دانند به سگ علاقه داشتند و طرفداران چای گربه حیوان موردعلاقه شان بود.

چای

اما افرادی که چای نوشیدنی مورد علاقه آن ها است افراد عموما خلاق تری هستند. طبق یک پژوهش انجام شده چای به افراد کمک می کند تا خلاق تر بنظر برسند و رسیدن به ایده های جدید را راحت تر می کند و در عین حال قهوه مهارت حل مسئله را بیشتر می کند.

افرادی که قهوه را به عنوان نوشیدنی ترجیح می دهد معمولا افرادی مضطرب تر هستند اما کمتر در معرض افسردگی قرار می گیرند. تحقیقات نشان می دهد میزان افسردگی در بین کسانی که زیاد قهوه می نوشند ۳۲ درصد کمتر از افرادی است که قهوه نمی نوشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد