اونس طلا2378.35
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

21 میوه قدرتمند برای سوزاندن چربی(قسمت اول)

آیا میدانستید برخی از میوه ها اثر چربی سوزی در بدن دارند؟ آن میوه ها کدام اند؟

21 میوه قدرتمند برای سوزاندن چربی

وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، آنچه می خورید به همان اندازه ای که نمی خورید مهم است. خوشبختانه ، خوردن میوه ها راهی عالی برای شروع چربی سوزی و کنترل ولع مصرف شیرینی ها است. در حقیقت ، تحقیقات دانشگاهی نشان داده است که مصرف میوه با کاهش وزن ارتباط مستقیم دارد. میوه ها حاوی کالری بسیار کمی هستند و در عین حال مملو از مواد مغذی حیاتی هستند تا معده را برای مدت بیشتری سیر نگه دارند. بهترین چیز این است که شما می توانید از میوه ها در هر مکان و هر زمان - در هنگام صبحانه ، ناهار یا شام و حتی به عنوان میان وعده- لذت ببرید.همچنین مطالعات نشان داده است که خوردن میوه های خاص به سوزاندن چربی به طور موثر کمک می کند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که این لیست کامل 21 میوه موثر در چربی سوزی را بخوانید:

1.سیب

سیب یکی از غنی ترین منابع فیبر است که در طبیعت یافت می شود. مطالعات نشان می دهد که فیبر بخش جدایی ناپذیر در کاهش چربی احشایی (چربی شکم)است. مطالعات همچنین نشان می دهد که مصرف روزانه فیبر محلول،در کاهش چربی شکم به میزان 3.7٪ در طی 5 سال موثر است.

2.زردآلو

زردآلوی تازه، منبع فیبر نامحلول برای افرادی است که از یک رژیم غذایی کم چرب استفاده می کنند. فیبر مقادیر بیشتری آب را جذب می کند و احساس سیری بیشتری را بعد از خوردن غذا به شما می دهد.

3.موز

بیشتر شما احتمالاً این شایعه را شنیده اید که موز باعث جمع شدن چربی در شکم می شود، اما در حقیقت ،باعث کاهش چربی بدن می شود؛ چراکه موجب سیر نگه داشتن فرد برای مدت طولانی شده و محتوای بالای منیزیم و پتاسیم می تواند به مشکلات هضم و نفخ شکم کمک کند.

4.طالبی

طالبی حاوی عوامل ضد التهاب است. التهاب داخلی باعث می شود که چربی در بدن ما بسیار راحت تر جمع شود. این میوه همچنین دارای آنتی اکسیدان هایی است که به خلاص شدن از سموم داخلی کمک می کنند. از این میوه شیرین می توان به عنوان شیرین کننده طبیعی در آب استفاده کرد.

5.گریپ فروت

تحقیقات نشان داده است که خوردن نیمی از گریپ فروت قبل از غذا باعث کاهش چربی شکم و کاهش سطح کلسترول می شود. داوطلبان در یک مطالعه، فقط با خوردن گریپ فروت قبل از وعده غذایی سالم خود، کوچک شدن دور کمر خود را نشان دادند.

6.خربزه

خربزه ،غنی از مواد مغذی و ویتامین است. این میوه حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است که سیستم ایمنی بدن ما را تقویت کرده و با تجمع چربی مبارزه می کند. همچنین منبع بزرگی از ویتامین B کمپلکس است که چربی را تجزیه کرده و به انرژی تبدیل می کند.

7.لیمو

لیموها به عنوان سم زدایی کبد معجزه می کنند و داشتن کبد سالم به معنای توانایی حفظ هضم غذا و چربی سوزی است. خود لیمو همچنین از تجمع چربی در بدن جلوگیری می کند.

8.شلیل

شلیل و هلو می توانند به مبارزه با سندرم متابولیک ، چاقی و دیابت کمک کنند. این میوه ها به طور کلی می توانند به طور موثری بیان ژن چربی ما را تنظیم کنند، زیرا حاوی فروکتوز بسیار کمی هستند اما بسیار شیرین هستند. آنها همچنین غنی از ویتامین A و C و کم کالری می باشند.

9.انار

مطالعات نشان داده است که آنتی اکسیدان های موجود در انار برای تقویت متابولیسم بدن مفید است؛ به علاوه،انار برای کاهش اشتها بسیار عالی می باشد .

10.گیلاس

گیلاس سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی است که ما را سریع سیر می کند. این میوه همچنین حاوی آنزیم های ضد پیری است.

11.هندوانه

محبوب ترین میوه تابستانی هندوانه است که اتفاقاً برای سلامتی شما نیز بسیار مفید است. آب هندوانه حتی اگر حاوی مقادیر کمی قند باشد ،اما خود به عنوان ماده ای برای خنثی سازی اثرات قند عمل می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد