اونس طلا2312.99
مظنه15,291,000
18 گرم3,529,900
ارزش سکه34,450,623
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

عدم مصرف قهوه چه تاثیری بر روی مو ها می گذارد؟

قهوه یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار و رایج است که مزایای سلامتی بسیار زیادی دارد. از جمله این مزایای سلامتی، بهبود رشد مو ها و زیبایی و سلامت آنهاست.

عدم مصرف قهوه چه تاثیری بر روی مو ها می گذارد؟

قهوه یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار و رایج است که مزایای سلامتی بسیار زیادی دارد. از جمله این مزایای سلامتی، بهبود رشد مو ها و زیبایی و سلامت آنهاست.

بسیاری از ما گاه به گاه به فکر ترک نوشیدن قهوه افتاده ایم و یا اصلا قهوه مصرف نمی کنیم. در ادامه می توانید آثار عدم نوشیدن قهوه بر موهایتان را بخوانید.

1. سرعت رشد مو کند می شود. اگر می خواهید مو هایتان سریعتر رشد کند، نوشیدن یک فنجان قهوه در روز می تواند به شما کمک کند. کافئین تاثیر هورمون دی هیدروتستوسترون را کاهش می دهد که باعث کاهش ریزش مو شده و همچنین به سلول های مو کمک می کند تا ترکیبات آلی بیشتری تولید کنند که به موها در مرحله رشد فعال کمک می کند.

2. مو ها درخشش خود را از دست خواهند داد: نوشیدن قهوه می تواند به موهای کدر روح تازه ای ببخشد. از آنجا که کافئین گردش خون را افزایش می دهد، به رساندن مواد مغذی به ریشه مو کمک می کند و باعث می شود مو های شما به طور طبیعی براق شوند.

قهوه

3. باعث شکنندگی مو ها می شود. قهوه علاوه بر اینکه شما را در صبح بیدار نگه می دارد، می تواند موهای شما را از درون تقویت کند. افزایش جریان خون در پوست سر از ضعیف شدن فولیکول های مو جلوگیری کرده و موهای شما را صاف و قوی می کند.

4. باعث کم پشت شدن مو ها می شود. اکثر محصولات مراقبت از مو که حاوی کافئین هستند فقط می توانند مو را پرتر نشان دهند، اما نوشیدن قهوه در واقع به رسیدن مواد شیمیایی مفید به فولیکول های مو کمک می کند. از آنجا که کافئین جریان خون را بهبود می بخشد، به رشد و ضخیم شدن موها نیز کمک می کند.

5. حالت دادن به مو ها دشوار تر می شود. اگرچه بافت مو به طور عمده توسط ژنتیک تعیین می شود، اما عادت های غذایی می تواند بر کیفیت مو تأثیر بگذارد. کافئین علاوه بر اینکه موها را قوی تر و براق تر می کند، می تواند به شما در حالت دادن مو نیز کمک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد