اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گام اول قیمت سکه در 5 مرداد

در بازار سکه پیش بینی می شود قیمت در گام به سوی عبور از سطح 11 میلیون و 200 هزار تومان گام بردارد. در صورتی که این محدوده شکسته نشود زمینه برگشت برای محدوده 10 میلیون و 800 هزار فراهم خواهد شد.


در بازار سکه پیش بینی می شود قیمت در گام به سوی عبور از سطح 11 میلیون و 200 هزار تومان گام بردارد. در صورتی که این محدوده شکسته نشود زمینه برگشت برای محدوده 10 میلیون و 800 هزار فراهم خواهد شد.

قیمت سکه امامی بی توجه به اندازه رشد قیمت دلار، دیروز مقاومت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را شکست. این فلز گران بها در معاملات شبانه نیز به سرعت وارد کانال ۱۱ میلیون تومانی شد. چنین روند قیمتی را از دو زاویه دید می توان تحلیل کرد. از یک سو ممکن است سکه بازان رفتار هیجانی را در پیش گرفته باشند که با افزایش فروش ها در روز جاری دنبال شود.

با این حال، در دیگر سو ممکن است سکه بازان تصور بدی از وضعیت اقتصادی آینده داشته باشند و با سرعت بیشتری به استقبال رشد قیمت ها رفته باشند. در این سناریو، ممکن است سایر بازارها نیز به سرعت خود را با بازار سکه هماهنگ کنند و دچار رشد قیمت شوند.

قیمت سکه

امروز قیمت سکه در گام اول برای شکست مقاومت ۱۱ میلیون و ۲۰۰هزار تومان تلاش خواهد کرد. در صورتی که فلز گران بهای داخلی نتواند از مقاومت یاد شده عبور کند، ممکن است زمینه برگشت به سوی محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فراهم شود.

به گفته برخی تحلیل گران، رشد مستقل و قوی سکه پس از تعطیلات کرونایی، می تواند حکایت از انتظارات جدید معامله گران کند.حباب قیمت سکه دیروز به بالای مرز ۲ درصدی رفت، عاملی که نشان می داد سطح تقاضا در اندازه ای بالا رفت که منجر به فاصله گرفتن ارزش بازاری فلز گران بهای داخلی از ارزش ذاتی آن شد.

البته برخی فعالان باور دارند، سکه بازان به امید شکست مرز ۲۵ هزار تومانی دلار خریدهای خود را بالا بردند. با فرض اونس طلای هزار و ۸۰۰ دلاری، برای اینکه حباب سکنه ۱۱ میلیون تومانی صفر شود،‌ قیمت دلار باید تا محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی رشد کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد