اونس طلا2232.37
مظنه14,416,000
18 گرم3,327,900
ارزش سکه32,479,248
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

حوله هایتان زبر شده است؟این ترفند کوچک حوله های شما را نرم و لطیف می کند!

چگونه با این ترفند ساده حوله های خود را نرم کنید؟

چگونه با این ترفند ساده حوله های خود را نرم کنید؟

حتما تا بحال پیش آمده بعد از یکی دوبار شستشو، حوله هایتان نرمی و لطافت خود را از دست داده اند و تبدیل به یک پارچه ی خشن شده اند. اما دلیل آن چیست؟

مواد معدنی

این اتفاق عمدتا مربوط به مواد معدنی موجود در آب و همچنین مواد شوینده ای است که در ماشین لباسشویی استفاده می کنید.اما نکته خوب این است که به جای اینکه همه حوله های خود را دور بیاندازید یک ترفند ساده وجود دارد که می توانید با استفاده از آن برای همیشه حوله هایی نرم و لطیف برای داشته باشید.

چگونه با این ترفند ساده حوله های خود را نرم کنید؟

رفع آسان این مشکل!

درجه حرارت

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید، در هنگام شستن حوله ها هر چه دما بالاتر باشد مفیدتر است؛ چراکه آب گرم در از بین بردن باقی مانده صابون روی حوله بسیار تاثیر گذار است. برخی از افراد از نرم کننده پارچه استفاده می کنند زیرا این محصولات نوید پارچه های نرم و لطیف را می دهند اما ما آنها را به یک دلیل ساده توصیه نمی کنیم،چون مواد شیمیایی زیادی در آنها وجود دارد و اعتقاد بر این است که بسیاری از آنها برای بافت و طول عمر پارچه و همچنین سلامتی مضر هستند.

اگر حوله های نرم می خواهید راه بهتری وجود دارد که احتمالاً از قبل تمام وسایل لازم را در خانه خود دارید.

آمونیاک و سرکه

جدا از درجه حرارت بالا که قبلاً توصیه شد، عامل اصلی برای داشتن حوله هایی نرم، استفاده از آمونیاک و سرکه به عنوان یک نرم کننده ساده و بی ضرر است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقدار مناسب این دو ماده را در محفظه نرم کننده ماشین لباسشویی خود بریزید ،در حالی که از مواد شوینده مشابه قبل استفاده می کنید.

دلیل تأثیرگذاری این ترفند ساده است. آمونیاک اضافه شده به لباسشویی تضمین می کند مواد شوینده پس از شستن لباس به حوله ها نمی چسبند؛ در حالی که آمونیاک چنین تاثیری می گذارد، سرکه نیز به روشی مشابه عمل می کند و از حوله های شما در برابر مانده مواد معدنی محافظت می کند.

این امر به ویژه اگر در منطقه ای با آب پر از املاح و مواد معدنی زندگی می کنید بسیار مفید است. در این ترکیب ،این دو ماده، سفتی حوله هایی را که ممکن است به آن عادت کرده باشید را از بین می برد و به شما کمک می کند حوله ای نرم داشته باشید.

به یاد داشته باشید:

ما استفاده از نرم کننده پارچه را توصیه نمی کنیم. حتی اگر بسیاری از این محصولات لباس را نرم می کنند ، چراکه به دلیل دارا بودن مواد شیمیایی ریسک سلامتی وجود دارد.

نرم کردن حوله

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد