اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد قدرتمند قیمت سکه، طلا و دلار با اتمام تعطیلات 6 روزه

همراه با به پایان رسیدن تعطیلات شش روزه تهران، قیمت سکه، طلا و دلار دچار یک رشد قوی شده و سکه توانست بار دیگر در مسیر صعودی قرار بگیرد.

رشد قدرتمند قیمت سکه، طلا و دلار با اتمام تعطیلات 6 روزه

همراه با به پایان رسیدن تعطیلات شش روزه تهران، قیمت سکه، طلا و دلار دچار یک رشد قوی شده و سکه توانست بار دیگر در مسیر صعودی قرار بگیرد.

در صورتی که سکه به بالای سطح مقاومتی ۱۰۸۰۰ برود، شانس صعود تا محدوده ۱۱۲۰۰ زنده خواهد شد ولی در صورتی که دلار امروز افزایش خاصی را تجربه نکند، سکه‌ نیز به مسیر کاهشی بازخواهد گشت و حرکت به سوی حمایت ۱۰۵۰۰ را از سر خواهد گرفت.

سکه مدتهاست در کانال ۱۰ میلیون تومان زندانی شده و خروج از این کانال، می تواند در سمت کاهشی یا افزایشی، تغییر ایجاد کند. اونس هم اکنون در عدد ۱۸۰۷ قرار دارد و روند کاهشی احتمالی این هفته اونس موجب خواهدشد که سکه‌ بازان با احتیاط در موقعیت خرید قرار بگیرند، مگر اینکه شاهد رشد دلار باشند.

ناامیدی معامله‌ گران از احیای توافق هسته‌ای در دولت روحانی مهمترین عاملی بوده که دلار را تحت تاثیر قرار داده و اینکه در صورت خروج ایران از مذاکرات،‌ آمریکا تحریم های جدیدی را علیه صنعت نفت ایران اعمال خواهد کرد.

سکه

وال ‌استریت ژورنال گفته بایدن در حال بررسی اعمال تحریم های جدید علیه ایران در صورت شکست مذاکرات بوده و آمریکا در نظر دارد تحریم های سخت تری علیه فروش نفت ایران به چین اعمال کند تا ایران برای توافق هسته‌ای تصمیم بگیرد و هزینه شکست مذاکراتی که در حال حاضر به تعلیق افتاده را بالا ببرد.

امروز صرافی‌های بانکی فعالیت خود را از سر می گیرند و در روزهای اخیر، دسته‌ای از معامله‌گران رسمی نیاز به تهیه ارز داشتند و به دلیل نبود امکان فراهم کردن ارز مورد نیاز خود از بازار متشکل یا صرافی‌های بانکی به بازار آزاد مراجعه کرده و از این طریق، زمینه‌ساز رشد قیمت ها شده اند.

شاید با شروع کار صرافی‌ ها، اثر گذاری نوسان گیران بر قیمت دلار کاهش پیدا کند‌ و افزایش عرضه، دلار را در مسیر کاهشی قرار دهد.

دلار برای افزایشی شدن باید در ۲۴۸۰۰ تومان تثبیت گردد تا موج افزایشی جدیدی اتفاق بیافتد ولی باید واکنش بازارساز به افزایش قیمت دلار را رصد کرد.

افزایش عرضه امروز می تواند زمینه‌ساز نزول دلار شود و قیمت را به پشت خط ۲۴۸۰۰ بازگرداند. تا زمانی که دلار زیر محدوده مقاومتی ۲۵۲۰۰ قرار دارد، نمی توان از آغاز حرکت یک موج جدید افزایشی سخن گفت.

دلار

گزارش روزانه قیمت ها نسبت به ساعت 12 روز گذشته

عنوان قیمت امروز قیمت روز گذشته
اونس طلا 1811 دلار 1802 دلار
مثقال طلا 4,625,000 تومان 4,590,000 تومان
سکه امام 10,825,000 تومان 10,735,000 تومان
سکه بهار 10,550,000 تومان 10,400,000 تومان
نیم سکه 5,550,000 تومان 5,500,000 تومان
ربع سکه 3,550,000 تومان 3,500,000 تومان
دلار 24,860 تومان 24,840 تومان
یورو 28,900 تومان 28,900 تومان

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد