اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با لکه های سرسخت چمن خداحافظی کنید!

برای از بین بردن لکه های چمن از روی شلوار جین چه کنیم؟

با لکه های سرسخت چمن خداحافظی کنید!

بهار و تابستان مطمئنا وقت رفتن به پارک و نشستن و ریلکس کردن روی چمن هاست.اما بعد از آن همیشه با چالش لکه های سبز چمن روی شلوار جین خود مواجه هستیم.از بین بردن این لکه های سبز بسیار دشوار به نظر می رسد ، اما نیازی به وحشت نیست ، زیرا یک ترفند آسان وجود دارد. شما احتمالاً از قبل هر آنچه نیاز است را در خانه دارید!

با لکه های سرسخت چمن خداحافظی کنید!

لکه های چمن

پاک کردن لکه های چمن از روی لباس ها با استفاده از آب گرم و مواد شوینده لباسشویی بیشتر اتلاف وقت است. هر چقدر هم که تلاش کنید ، نمی توانید آن لکه را از شلوار جین مورد علاقه خود پاک کنید و واقعا حیف است که یک شلوار را فقط به دلیل علفزار و چمن مجبور شوید دور بیاندازید. اما این اتفاق از این به بعد مربوط به گذشته است! ما یک راه حل بسیار ساده داریم که باعث می شود آن لکه چمن سمج خیلی آسان از بین برود.

سرکه

اگر لکه چمن شما هنوز "تازه" است ، می توانید با استفاده از سرکه به راحتی آن را پاک کنید. یک اسفنج را در مقداری سرکه خیس کنید و آن را روی لکه بمالید. قبل از اینکه فکرش را بکنید لکه از بین می رود. پس از انجام این کار ، لباس را مثل همیشه در ماشین لباسشویی بشویید.

لکه قدیمی

آیا لکه کمی قدیمی است؟ پس راه حل تهیه خمیر با سرکه و جوش شیرین است. خمیر را روی لکه بمالید و سپس لباس را در ماشین لباسشویی قرار دهید. با این راهکار خواهید دید شلوار جینتان مانند روز اول خواهد شد!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد