اونس طلا2292.9
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

8 باور اشتباه پیش از ازدواج که می تواند زندگی شما را نابود کند

همه افراد پیش از ازدواج کردن شرایط خود و همسر آینده شان را بر اساس معیار ملاک هایی می سنجند اما گاهی به اشتباه این کار را انجام می دهند.

8 باور اشتباه پیش از ازدواج که می تواند زندگی شما را نابود کند

همه افراد پیش از ازدواج کردن شرایط خود و همسر آینده شان را بر اساس معیار ملاک هایی می سنجند اما گاهی به اشتباه این کار را انجام می دهند.

برخی از این معیار و ملاک های اشتباه به طور عمده برای بسیاری از افراد جامعه وجود دارد و پس از ازدواج سلامت زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

1. عوضش می کنم: اگر شما هم چنین فکری را در سر دارید، نباید فراموش کنید که شما و همسرتان، از دو خانواده و دو فرهنگ متفاوت هستید و هرگز نمی توانید دنیا را از یک دریچه ببینید. بعضی ویژگی های همسرتان، تقریبا غیر قابل تغییر است، این را بپذیرید.

معیار ازدواج

2. باید برای هم بمیریم: اما گمان نکنید برای داشتن یک زندگی عاشقانه، نیاز به یک زندگی افسانه ای دارید، درست است که باید خواستگارتان را دوست داشته باشید، اما قرار هم نیست هر روز فیلم هندی بازی کنید.

3. عشق با گذشت زمان تمام می شود: یک عشق واقعی می تواند با آرامش و روزمرگی هم همراه شود. مرحله دوم عشق، صمیمیت و همراهی است و اصلا به معنای پایان عشق نیست.

4. مسئولیت اداره زندگی به عهده مرد است: اگر می خواهید زندگی موفق و آرامی داشته باشید، از همان اول سنگ ها را وا بکنید و مسئولیت ها را تقسیم کنید.

5. مردها، ارزش حمایت را نمی فهمند: مردها خیلی راحت تفاوت شما با زنان دیگر را می بینند و بیشتر وقت ها شما را با زنان دیگر مقایسه می کنند.

بحث

6. به خاطر من هر کاری می کند: درست است که عشق قدرت می آورد، اما قرار نیست که از مرد زندگی تان، به گناه عاشق شدن، یک فرد ضعیف و زیردست بسازید.

7. خودم را دوست دارد نه جسمم را: خیال نکنید مردی که عاشق تان است، به جسم شما نیازی ندارد و تنها به تفکرات و کلام شما اهمیت می دهد.

8. یک زندگی موفق، زندگی بدون بحث

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد