اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نکات مخفی درباره استفاده از ضدآفتاب که نمی دانستید

ضدآفتاب یکی از ضروری ترین نیازهای پوست شما برای سالم ماندن در روزهای گرم و داغ تابستان است.

نکات مخفی درباره استفاده از ضدآفتاب که نمی دانستید

ضدآفتاب یکی از ضروری ترین نیازهای پوست شما برای سالم ماندن در روزهای گرم و داغ تابستان است.

شاید شما از جمله افرادی باشید که در روزهای گرم تابستان از ضدآفتاب استفاده می کنند اما باید این نکته را مدنظر داشته باشید که هیچ گاه به نحوه صحیح استفاده از ضدآفتاب دقت نکرده اید و این مسئله به شما کمکی در مراقبت از پوستتان نمی کند.

به این این دلیل که ضدآفتاب یکی از مهم ترین ارکان مراقبت از پوست است در نتیجه بهتر است این نکات را بدانید تا مراقبت کافی و درست از پوستت تان داشته باشید.

ضدآفتاب

۱. اگر ضدآفتاب در معرض آفتاب و گرمای شدید قرار بگیرد باعث می شود که فاکتورهای شیمیایی کارکردشان را از دست می دهند در نتیجه هرگز ضدآفتاب را در ماشین و تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید.

۲. استفاده از مقدار کم: مصرف ضدآفتاب چه رنگی و چه بدون رنگ برای پوست صورت ۲.۵ نیم بند انگشت است و میزان مناسب برای استفاده از ضدآفتاب برای گردن، صورت و گوش ها دو بند انگشت است.

۳. زمان استفاده: زمان درست استفاده از ضدآفتاب حداقل ۲۰ دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید است.

تابستان

۴. استفاده دوباره از ضدآفتاب: اگر مدت طولانی خارج منزل هستید به طور میانگین هر ۳ تا ۴ ساعت ضدآفتاب را تمدید کنید زیرا مواد موجود در این کرم اکسید می شود و خاصیت خود را از دست می دهد. هنگامی که ضدآفتاب بر روی صورت برق می اندازد زمان پاک کردن و تمدید دوباره آن است.

۵. استفاده در روزهای ابری: اشعه های مضر نور خورشید در تمام فصول سال وجود دارد و می تواند باعث اسیب رساندن به پوست شما شود در نتیجه استفاده از ضدآفتاب در تمام فصل های سال چه تابستان و چه زمستان ضروری است.

۶. حداقل SPF مصرفی باید ۳۰ باشد یعنی کرم پودر با SPF ۲۵ به هیچ عنوان برای محافظت از پوست شما در برابر نور مضر خورشید مناسب نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد