اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نقره بهترین عملکرد قیمتی را در سال 2013 خواهد داشت

سایت طلا : برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بهبود شرایط اقتصادی جهان در سال 2013 میلادی موجب خواهد شد تا قیمت نقره امسال بهترین عملکرد را در بین سایر فلزات گرانبها داشته باشد.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس استاندارد، در طول دهه های گذشته سرمایه گذاران بر این باور بودند که طلا بهترین سرمایه گذاری به شمار می رود ولی تحولات قیمت طلا در سال 2012 میلادی تا حدی این نظریه و تفکر را تغییر داده است.

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی بر روی سرمایه گذاری برای خرید نقره متمرکز شده اند پیش بینی می شود رشد اقتصادی جهان در سال 2013 میلادی به بیش از 3.4 درصد برسد .

در حالی که سود خالص سرمایه گذاران از خرید طلا در سال 2012 میلادی به 13.04 درصد رسیده پیش بینی می شود این رقم در سال 2013 میلادی به 13.46 درصد خواهد رسید .

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، پیش بینی می شود سود خالص حاصل از سرمایه گذاری در نقره امسال به بیش از 34.8 درصد خواهد رسید. بیش از 67 درصد از تولید جهانی نقره در صنایع خاصی مثل تولید تلفن همراه عکاسی و تولید لوازم برقی مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه اجرای سیاستهای انبساطی پولی بحران مالی و بدهی منطقه یورو و رشد تقاضای جهانی به خصوص از سوی چین تاثیر زیادی بر افزایش قیمت نقره در سال 2013 خواهد داشت./م


خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد