اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بهترین آهنگ های تابستانی مخصوص ساحل و دریا !

بهترین موسیقی تابستانی دنیا مخصوص ساحل و دریا را برایتان لیست کرده ایم.

بهترین موسیقی های تابستانی

بهترین قسمت رفتن به ساحل چیست؟ بدیهی است که انتخاب موسیقی خوب در کنار سفر ساحلی یکی از مهمترین هاست.پس با ما باشید که لیستی از چند موسیقی جدید و قدیمی دنیای موسیقی در جهان را، اینجا برای نیازهای ساحلی شما آماده کرده ایم!

قدیمی ترین اما بهترین برای ساحل"Under the Boardwalk" توسط The Drifters

بسیار خوب ، اول باید با این آهنگ شروع کنیم چراکه نمی شود تابستان را بدون این آهنگ گذراند.اگرچه این آهنگ در سال 1964 به بازار عرضه شد ، اما هنوز هم به همان اندازه می تواند کنار ساحل برایتان بینظیر باشد.

"Summertime" توسط سام کوک

می دانیم که تعداد زیادی از ترجمه های این آهنگ وجود دارد،اما مطمئن باشید بسیاری از آنها با خواننده افسانه ای سام کوک قابل مقایسه نیستند، چراکه به طور جدی، او یکی از بهترین صداها را برای خوانندگی دارا بود.پس این آهنگ را از دست ندهید چون هیچ آهنگی جایگزین این نسخه کلاسیک نمی شود.

آهنگ ساحلی کلاسیک"Summertime" توسط DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince

بسیار عالی، این آهنگ چیز دیگری است! علاوه بر "میامی" این بهترین آهنگ ویل اسمیت برای ساحل است. بیایید جف را فراموش نکنیم! یکی از بهترین آهنگ های تابستانی هیپ هاپ تا به امروز.

“Steal My Sunshine” از لن

این آهنگ سرگرم کننده ، کمی عجیب و غریب ، تحت تأثیر هیپ هاپ ،فرد را به یاد Sugar Ray می اندازد. (که یک گروه عالی برای موزیک به وقت تابستان هستند!) به هر حال ،این آهنگ یکی دیگر از موسیقی های شگفت انگیز برای تابستان است.

" It Was a Good Day" توسط Ice Cube

این آهنگ زیبا کاملاً مناسب یک روز ساحلی است. همچنین برای باربیکیو یا مسافرت دریایی در یک روز تابستانی مناسب است. فقط یک آهنگ خوب و آرام لازم است تا سفر ما را تکمیل کند.

" New Rules" توسط Dua Lipa

خوب ، استعداد این خواننده جوان را نمی توان انکار کرد. همچنین چه کسی دوست ندارد پیام این آهنگ قدرتمند که به زنان می گوید مستقل باشند را نشنود؟

"Keep You" از Wild Belle

اگرچه در سال 2013 به بازار عرضه شد ، اما هنوز هم نسبتاً جدید است. بنابراین ، اگر هنوز Wild Belle برایتان ناشناس است، آنها را بشناسید. صدایی منحصر به فرد از جاز / فانک و آفروبیت دارند. این آهنگ سبک جز، عالی برای ساحل یا واقعاً هر لحظه خنک دیگر!

" The Weekend" توسط SZA

مطمئناً از زمانی که آلبوم CTRL وی مطرح شد و با هنرمندانی مانند کندریک لامار همکاری کرده است او را بشناسید.بسیاری صدای نوظهور این خواننده باورنکردنی را با لورین هیل و اریکه بادو مقایسه می کنند. آیا لازم است بیشتر بگوییم تا به این آهنگ زیبا گوش دهید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد