اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فرزاد فرزین تا زمانی نامعلوم ممنوع الکار شد

به تازگی خبری از سوی رسانه ها مبنی بر ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین، خواننده و بازیگر، منتشر شده بود که با واکنش او و ساترا به صورت رسمی تایید شد.

فرزاد فرزین تا زمانی نامعلوم ممنوع الکار شد

به تازگی خبری از سوی رسانه ها مبنی بر ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین، خواننده و بازیگر، منتشر شده بود که با واکنش او و ساترا به صورت رسمی تایید شد.

به نقل از سایت مشرق نیوز، به گفته بهمن بابا زاده، خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: این خواننده پاپ به شکلی کاملا محرمانه نامه ای را از ساترا دریافت که محتوای نامه شامل ممنوع الکاری شدن فرزاد فرزین از تمام پلتفرم های موجود است.

فرزاد فرزین پس از انتشار نامه ممنوع الکاری خود، تیتراژ سریال "میدان سرخ" را تنها در صفحه شخصی اش منتشر کرد و در ادامه آن نوشت" خدا تا الان صبرش را داده بازهم می دهد"

خبرممنوع الکاری این بازیگر در روز گذشته منتشر شد اما از سوی هیچ ارگانی تایید و یا رد نشد. در نیمه شب گذشته مشخص شد ساترا این حکم را تایید کرده است.

علی سعد معاون اجتماعی ساترا درباره این موضوع در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد و نوشت: در خصوص خبری که امروز منتشر شد اعلام می شود حیطه مسئولیتی ساترا تصمیمات تخصصی رسانه ای است و در مورد صلاحیت افراد اظهار نظری ندارد. ملاحظات مراجع قضایی، استعلامی و نظارتی که به صورت رسمی ابلاغ می‌شود، برای همه دستگاه‌های فرهنگی و پلتفرم‌های لازم الاتباع است.

فرزاد فرزین، خواننده موسیقی پاپ ایران، که متولد 1360 و زاده شهر تهران است فعالین خود را در دنیای موسیقی در سال 1378 آغاز کرد و به طور رسمی 7 آلبوم از خود منتشر کرد.

او همچنین دارای کارنامه ی بازیگری نیز است و کار خود را در دنیای بازیگری با فیلم پسران اجری شروع کرد و پس از سال ها با پا گرفتن نمایش خانگی در سریال عاشقانه و مانکن نیز حضور پیدا کرد.

در کارنامه موسیقیایی او خواندن تیتراژ سریال و فیلم های زیادی وجود دارد و نقطه روشن آثار او که برای مدتی طولانی مورد توجه قرار گرفت تیتراژ برنامه تلویزیونی ماه عسل ویژه شب های ماه مبارک رمضان با مجری گری و تهیه کنندگی احسان علیخانی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد