اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شما هم عاشق شمع هستید؟ اما مراقب سلامتیتان باشید !

به این دلایل سوختن شمع می تواند برای سلامتی شما مضر باشد

به این دلایل سوختن شمع می تواند برای سلامتی شما مضر باشد

ممکن است زیبا و رمانتیک به نظر برسند ، اما شمع ها همیشه برای سلامتی شما مفید نیستند. وقتی چند عدد شمع روشن می کنید نور زیبای آن در اتاق خاموش فضا را بسیار دنج می کند، اما متأسفانه برخی از شمع ها می توانند برای شما و سلامتی شما مضر باشند. به محض روشن شدن یک شمع ، ماده ای ناسالم می تواند آزاد شود.

مواد شیمیایی

بسیاری از خانه ها حداقل چند شمع روی میز و در اطراف خانه برای زیبایی دارند. آنها وسایل تزئینی محبوب هستند و می توانند فضای هر اتاقی را زیبا و گرم و دنج نشان دهند. با این وجود روشن کردن شمع همیشه ایده خوبی نیست. بیشتر آنها از پارافین با پایه نفتی ساخته شده اند. به محض روشن شدن شمع های پارافینی ، مواد شیمیایی مانند بنزن آزاد می شود که این مواد می توانند اثر تحریک کننده ای بر مجاری تنفسی شما داشته باشند.

فتیله شمع

اما متأسفانه ، پارافین تنها مسئله نیست. فتیله شمع می تواند حاوی سرب باشد. در بعضی از کشورها فروش شمع هایی که دارای فتیله های سربی هستند غیرقانونی است ، اما همه جا اینگونه نیست! پس هنگام خرید حتما بررسی کنید که آیا فتیله فاقد سرب است یا خیر.

جایگزین

خوشبختانه نیازی نیست که شما به طور کلی شمع ها را از تزئینات خانه خود حذف کنید. همانطور که گفتیم ، بسیاری از آنها حاوی پارافین هستند ، اما همه آنها نیستند.خوشبختانه شمع هایی نیز وجود دارند که از سویا یا موم ساخته می شوند. آیا قصد خرید چند شمع جدید را دارید؟ اطمینان حاصل کنید که آنها از این مواد طبیعی ساخته شده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد