اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پسر کارگری که در مدت قرنطینه حرف نزد و میلیونر شد

به احتمال زیاد اگر در فضای مجازی عضو باشید چهره این پسر جوان را دیده اید که بدون کلمه ای حرف زدن به نماد نگاه عاقل اندر سفیه تبدیل شده است.

پسر کارگری که در مدت قرنطینه حرف نزد و میلیونر شد

به احتمال زیاد اگر در فضای مجازی عضو باشید چهره این پسر جوان را دیده اید که بدون کلمه ای حرف زدن به نماد نگاه عاقل اندر سفیه تبدیل شده است.

این پسر جوان 21 ساله سنگالی_ ایتالیایی در ماه ها اخیر ده ها میلیون فالوور پیدا کرده است. او بدون آن که کلمه ای حرف بزند در تیک تاک به رده دوم پرطرفدارترین تیکتاکر ها رسیده است. او از این همراه چیزی حدود 90 میلیون نفر دنبال کننده در تیک تاک دارد و از همین راه میلیونر شده است.

او که در دروان پیش از کرونا یک کارگر بوده است با شروع کرونا در ماه مارس سال گذشته میلادی و در دروان قرنطینه شغل خود را از دست داد و سپس در این مدت حضور پررنگ و فعالی را در اینستاگرام و تیک تاک پیدا کرد.

او در ویدیوهایی که از خود منتشر می کند کارهایی ساده ای را که دیگران بدون فکر کردن انجام آن ها را سخت می کنند مسخره می کند و راه ساده را به آن ها نشان می دهد و در انتها با دست به ان ها نشان می دهد.

کابی لامه

کابی لامه، ر حاضر همانطور که گفته شد دومین کاربر تیک تاک با بیشترین فالوور است و یک قدم عقب تر ایت چارلی دمیلیو نوجوان اینفلوئنسر آمریکایی است که 120 میلیون فالوور در تیک تاک دارد در حالی که کابی لامه دارای 90 میلیون دنبال کننده است.

اودر نیمه ماه مارس 2020 کار خود را در صفحه شخصی اش در برنامه تیک تاک شروع کرد و مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار گرفت و یک سال پس ازشروع به کارش دنبال کننده های او به 2 میلیون نفر رسید. ویدیوهایی که او در آن ها راه حل های ساده را دیگران نشان می داد و نوعی نگاه عاقلاندر سفیه داشت بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

او در حال حاضر نه تنها یک اینفلوئنسر در تیک تاک و اینستاگرام است بلکه مورد توجه بسیاری از رسانه های مختلف در سراسر جهان قرار گرفته است و این اتفاق او را به یک سلبریتی تبدیل کرده است.

کابی لامه، این پسر جوان 21 ساله با توجه به اخبار برخی رسانه ها در حال حاضر حدود 2 میلیون دلار حضورش در تیک تاک کسب درامد کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد