اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بالا ترین استعداد هوشی خود را پیدا کنید

هوش به طور عمده به استعداد های کشف شده و پنهان ذهن فرد گفته می شود که می تواند در یک زمینه و یا چند زمینه وجود داشته باشد.

بالا ترین استعداد هوشی خود را پیدا کنید

هوش به طور عمده به استعداد های کشف شده و پنهان ذهن فرد گفته می شود که می تواند در یک زمینه و یا چند زمینه وجود داشته باشد.

شما در یک یا چند زمینه متفاوت دارای ضریب هوشی هستید که ناشی از استعداد های کشف شده و یا پنهان ذهن شما است. در نگاهی دقیق تر هوش به چند دسته و بخش اصلی تقسیم می شود که نگاهی دقیق به هر کدام از انواع هوش می تواند به شما ذر کشف استعداد های پنهان تان کمک کند.

۱. هوش موسیقیایی: علاقه مند به موسیقی هستید و به سرعت ریتم و لحن موزیک را بخاطر می سپارید، در نوشتن و نواختن موسیقی مهارت دارید و به احتمال زیاد در ریاضی نیز باهوش هستید زیرا موسیقی با ریاضی ارتباط نزدیکی دارد.

موسیقی

۲. هوش ریاضی و منطق: در استدلال کردن و بحث های منطقی مهارت دارید. علاقه مند به بازی های استراتژیک هستید و اغلب الگوهای فکری خاص خود را دارید.

۳. هوش ورزشی: در زمینه های ورزشی عالی هستید. همچنین در رقص و حرکاتب مانند یوگا خیلی بهتر از دیگران عمل می کنید.

۴. هوش زبانی: از خواندن و نوشتن لذت می برید و به شعر و رمان علاقه دارید معمولا دل نوشته های زیادی نوشته اید و راحت تر از دیگران می توانید زبان های مختلف را بیاموزید.

۵. هوش وجودی: به مشائل مهم زندگی بسیار فکر می کنید، به دنبال معنای زندگی و هدف از وجودشان هستید.

هوش

۶. هوش تعاملی: می توانید به راحتی دیگران را متقاعد کنید و آن ها را بدست بیاورید. همچنین احساسات آن ها را به خوبی درک می کنید و می توانید دنیا را از نگاه آن ها ببینید.

۷. هوش درون فردی: افکار و احساسات عمیق تری نسبت به دیگران دارید و خودتان به خودتان انگیزه می دهید. معمولا فردی شاکت هستید و در ذهن خود صحبت می کنید.

۸. هوش تجسمی: تخیل بی‌نظیری دارید. پازل، طراحی و نقاشی از علاقه‌مندی های شما است. روند تفکر شما در ۳ بعد است و به همین دلیل خیلی راحت در رویا و تخیل خود غرق می شوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد