اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وضعیت بازار طلا و سکه امروز 26 تیر 1400

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت امروز قیمت طلا و سکه با نوسان جزیی همراه است.

ابراهیم محمدولی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا درباره وضعیت بازار طلا در اولین روز معاملات هفته گفت:امروز نیز معاملات و داد و ستدها در بازار طلا و جواهر کاهشی بود .

وی معتقد است مردم در دوسال گذشته به دلیل نوسان قیمت طلا و سکه و وضعیت اقتصادی به سمت بازار طلا نمی روند و در کل بازار طلا از ابتدای سال رونق خوبی نداشته است و میزان خرید مصنوعات طلا و سکه با انتظارات ما فاصله زیادی دارد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز ارزش اونس جهانی با اندکی کاهش به ۱۸۱۳دلار رسیده و از آنجا که قیمت دلار هم رو به کاهشی بوده طلا و سکه هم با نوسان جزیی روبه رو شده است.

این فعال بازار طلا درباره قیمت‌ها برای فردا خاطر نشان کرد چنانچه نرخ ارز تغییری نداشته باشد قیمتها نیز بر همین روال ادامه خواهد داشت

بازار طلا و جواهر

محمد ولی امروز حباب سکه را حدود 210 هزار تومان اعلام کرد.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۲۶تیر ماه ۱۴۰۰

محمدولی در پایان با اشاره به قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰میلیون و ۵۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار تومان کاهش یافته است.

رییس اتحادیه طلا اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۵۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۴۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان است؛ در بازار امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار هم به چهار میلیون و ۵۷۲هزار و بهای هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۵۵هزار تومان رسید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد