اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا در طول شب زیاد بیدار می شوید؟ دلایل آن اینجاست

با رعایت این نکات دیگر مثل یک کودک خواهید خوابید!

با رعایت این نکات دیگر مثل یک کودک خواهید خوابید!

آیا متاسفانه وقت زیادی را در شب می گذرانید و به جای خوابیدن فقط به سقف خیره می شوید؟ احتمالا بخاطر یکی از دلایل زیر است. خوشبختانه برخی از آنها به راحتی برطرف می شوند.به زودی می توانید شب بخوابید!

فشار

آیا درگیری و مسائل شخصی زیادی دارید که نگران آن هستید؟ این مسائل شب شما را بیدار می کنند؟ طبیعی است! موارد استرس زا مستقیماً روی خواب شما تأثیر می گذارند. اگر می خواهید از این ریشه نخوابیدنتان راحت شوید ، مهم است که قبل از خواب ذهنتان را آرام کنید و البته نیت آن را داشته باشید! لطفااین کار را با تماشای اینستاگرام انجام ندهید تا جایی که دیگر نتوانید چشمان خود را باز نگه دارید ،چراکه تماشای کلیپ در گوشی یا تلویزیون فقط محرک های بیشتری را برای شما فراهم می کند! در عوض ، سعی کنید یک کتاب بخوانید تا ذهنتان منحرف شود و یا در مورد روزی که گذرانده اید و احساسات خود، در یک دفتر حتما بنویسید.

با رعایت این نکات دیگر مثل یک کودک خواهید خوابید

درجه حرارت

برای یک استراحت خوب در شب بسیار مهم است که اتاق خواب شما دمای مناسب داشته باشد. بنابراین چند درجه باید باشد؟ بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد کاملاً مناسب است. گرچه باید تنظیمات شخصی خود را نیز در نظر بگیرید! بعضی از افراد خیلی سریعتر از دیگران احساس سرما می کنند.

دستشویی رفتن

آیا شب از خواب بیدار می شوید زیرا مجبورید به دستشویی بروید؟ بسیار آزار دهنده است. خوشبختانه ، حل این مشکل آسان است. نوشیدن آب را دو ساعت قبل از خواب متوقف کنید سپس متوجه خواهید شد که مانند یک کودک خواهید خوابید.

تشک

بسیار مهم است که شما تشکی داشته باشید که برای شما راحت باشد.اگر تشک شما خیلی سفت است ،پس می تواند به کمر و باسنتان فشار وارد کند ، در حالی که یک تشک نرم هم می تواند مشکلات آزار دهنده دیگری ایجاد کند. نکته این است که تشک مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که باید هر 10 سال یکبار تشک خود را تعویض کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد