اونس طلا2319.99
مظنه15,351,000
18 گرم3,543,700
ارزش سکه34,585,803
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

روحانی: کرونا در کشور تقریباً صعودی شده است/ متأسفانه میزان رعایت پروتکل‌ها ۴۸درصد است

رئیس‌جمهور گفت: متأسفانه برخی استان‌ها مانند کرمان، مازندران، هرمزگان، گلستان و سیستان و بلوچستان در زمینه بستری‌ها شرایط مناسبی ندارند و آمارشان رو به افزایش است؛ هم‌چنین تهران و برخی دیگر استان‌ها در مسیر خیز هستند.

به گزارش سایت طلا ،حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز (شنبه 26 تیر) ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تبریک در پیش بودن عید قربان گفت: ویروس کرونا در 17 ماه گذشته به‌شکل‌های مختلفی درآمده و اخیراً به‌صورت ویروس هندی ظاهر شده که از شرق وارد کشور شده است و به‌سمت عمق کشور می‌رود. متأسفانه برخی استان‌ها مانند کرمان، مازندران، هرمزگان، گلستان و سیستان و بلوچستان در زمینه بستری‌ها شرایط مناسبی ندارند و آمارشان رو به افزایش است؛ هم‌چنین تهران و برخی دیگر استان‌ها در مسیر خیز هستند.

وی افزود: این ویروس فشار زیادی بر جامعه و مردم در این‌مدت وارد کرده و آثار روانی زیادی داشته و خسارات فراوان اقتصادی و فرهنگی بر ما داشته است.

رئیس‌جمهور گفت: در حالی که فکر می‌شد به‌سمت آرام شدن شرایط می‌رویم، انتخابات از یک طرف و مراسم عید فطر از سویی دیگر و هم‌چنین سفرهای تابستان از سویی دیگر دست‌به‌دست هم دادند و از این‌ها مهم‌تر ورود ویروس هندی از مرزهای شرقی و جنوبی کار را سخت کرد و امروز با خیز صعودی تقریباً در سراسر کشور مواجه هستیم.

روحانی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم از این ویروس فاصله بگیریم و مشکلات مردم کاهش یابد سلامت جسمی و روحی مردم و هم‌چنین معیشت آن‌ها حفظ شود، بهترین راه این است که ما از ویروس فاصله بگیریم و این یعنی در اجتماعات شرکت نکنیم، ترددها کاهش یابد و همۀ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی گفت: متأسفانه میزان عمل به پروتکل‌های بهداشتی در کشور 48 درصد است و این میزان خیلی کم است و باید بالای 90 درصد باشد. میزان رعایت دستورالعمل‌ها پایین است، ویروس هندی وارد کشور شده است و در فصل تابستان هستیم و اگر دورهمی‌ها بازهم برقرار باشد و اجتماعات شکل بگیرد، پیداست که شرایط چگونه خواهد شد. راه‌حل اصلی برای اینکه سلامت مردم حفاظت بشود، فاصله گرفتن از این ویروس در چارچوب پروتکل‌هاست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد