اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

چطور با گیره لباس درد خود را تسکین دهیم

با این ترفند با یک گیره لباس می توانید به تسکین درد در قسمت های مختلف بدن کمک کنید

چطور با گیره لباس درد خود را تسکین دهیم

چه کسی می دانست یک گیره لباس اینقدر مفید باشد!

احتمالاً اکثر مردم برای هر دردی که دارند به پزشک مراجعه نمی کنند، چراکه فکر میکنند معمولاً درد به خودی خود خوب می شود. با این حال ، وقتی می خواهید درد را کاهش دهید ، باید کاری انجام دهید. تمام آنچه که به آن نیاز دارید یک گیره لباس ساده است. ممکن است فکر کنید یک گیره لباس چه کاری می تواند انجام دهد؟ خوب ، آسان است: آن را به قسمتهای خاصی از گوش خود متصل کنید.

طب سوزنی

این ترفند از نظر ماهیت بسیار شبیه طب سوزنی است. هلن چین لوئی ،پزشک و متخصص رفلکسولوژی توضیح می دهد که هر گوش به کل بدن متصل است ، به این معنی که به سیستم عصبی شما نیز متصل است.چین لوئی نشان می دهد که باید در کدام قسمت ها گیره را وصل کنید تا درد شما تسکین یابد. هر یک از این شش نقطه به درد در قسمت خاصی از بدن شما مرتبط است. وقتی به این نقطه روی گوش خود فشار وارد می کنید ، درد در قسمت مربوطه بدن به طور محسوسی کاهش می یابد. به تصویر زیر نگاهی بیندازید تا ببینید شش نقطه فشار روی گوش در کجا یافت می شوند.

چطور با گیره لباس درد خود را تسکین دهیم

نقطه فشار 1

قسمت بالای گوش شما به پشت و شانه ها متصل است. اگر می خواهید تنش در شانه های خود را کاهش دهید ، حدود یک دقیقه یک گیره لباس را در این نقطه خاص متصل کنید. این کار را چند بار در روز تکرار کنید تا درد شما کاهش یابد.

نقطه فشار 2

نقطه فشار دوم به اندام های داخلی شما متصل است. البته ، اگر از درد زیادی در یکی از اعضای بدن خود رنج می برید ، قطعاً باید به پزشک مراجعه کنید. با این حال ، اگر کمی ناراحتی یا درد جزئی دارید ، می توانید یک گیره لباس را به نقطه شماره 2 سنجاق کنید. این کار درد را تسکین می دهد.

نقطه فشار 3

این نقطه به درد و سفتی مفاصل شما مرتبط است. با قرار دادن یک گیره لباس یا فشار دادن ساده این نقطه فشار می توانید این درد یا فشار را تسکین دهید.

نقطه فشار 4

این نقطه فشار به سینوس ها و گلو شما متصل است. به عنوان مثال ، هنگامی که سرماخوردگی یا عفونت سینوسی دارید ، فشار آوردن به این نقطه فشار می تواند به رفع تنش کمک کند. یک گیره لباس می تواند به تسکین گلو درد نیز کمک کند.

نقطه فشار 5

نقطه دقیقاً بالای لاله گوش شما به هضم غذا متصل است. استفاده از گیره لباس برای فشار آوردن به این نقطه می تواند به کاهش مشکلات گوارشی و مشکلات کوچک معده کمک کند. بعلاوه ، اگر کسی هستید که اغلب در هضم غذا مشکلی دارد ، می توانید از این روش به عنوان پیشگیری استفاده کنید.

نقطه فشار 6

پایین ترین قسمت گوش شما نقطه ای است که به دو قسمت مهم بدن متصل است: قلب و سر. با وارد آوردن فشار به لاله گوش می توانید سلامت قلب خود را بهبود بخشیده و فشار ناخواسته در سر خود را برطرف کنید. این روش می تواند در هنگام تسکین سردردهای تنشی بسیار موثر باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد