اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا صدای غذا خوردن دیگران برایتان آزاردهنده است؟

نگران نباشید اگر از صدای جویدن دیگران اذیت می شوید تنها نیستید.

آیا صداهای جویدن همسرتان برایتان دیوانه کننده است؟

جویدن

اگر صداهای جویدن دیگران باعث عصبانیت بی دلیل شما می شود ، لحظه ای صبر کنید و این متن را بخوانید!

همه در اطراف خود یک نفر را دارند ، یا شاید شما خود آن شخص باشید که تحمل صدای جویدن دیگران را ندارد و می تواند با شنیدن این صداها کاملا پرخاشگر شود.

آیا صداهای جویدن همسرتان برایتان دیوانه کننده است؟

اعصاب ضعیف

سر و صدای دیگران می تواند روان ما را پریشان کند. هیچ چیز ناراحت کننده تر و آزار دهنده تر از صداهای غیر از خودتان نیست. آیا تا به حال یک وعده غذایی عاشقانه با شریک زندگی خود داشته اید اما به دلیل سر و صدای جویدن او نتوانستید از آن لذت ببرید؟ در واقع ،حتی ممکن است شما را بسیار عصبانی کرده باشد. ما درک می کنیم! مردم اغلب فکر می کنند افرادی که به راحتی از صدای دیگران آزار می یابند احتمالا اعصاب ندارند. اما اینطور نیست!

صدابیزاری

نگران نباشید: اگر واقعاً نمی توانید سر و صدای دیگران را تحمل کنید ، این باعث نمی شود شما یک فرد بد یا تحریک پذیر باشید. این فقط به این معنی است که شما احتمالاً از اختلالی به نام میسوفونیا رنج می برید. افرادی که به این اختلال مبتلا هستند حساسیت شدیدی نسبت به سر و صدا و به ویژه صداهای خاص دارند. این افراد اگر در معرض صدایی قرار بگیرند نمی توانند تحمل کنند و عصبانی می شوند. برای بسیاری از افراد ، میسوفونیا یا صدا آزاری با صداهایی که هنگام غذا خوردن تولید می شود مرتبط است؛ مثل جویدن ، بلعیدن ،هورت کشیدن و... وقتی افراد مبتلا به میسوفونیا این صداها را می شنوند ، حتی می توانند از خشم فریاد بزنند.

پس سرانجام برای این حساسیت شما یک توضیحی وجود دارد و مهم تر آن که شما تنها شخصی نیستید که از غذا خوردن همسرتان دیوانه می شوید!

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد